Gadverdamme!

Hoi meiden,

Ik had vandaag een lange dag.. ik ben nl. onlangs weer met een opleiding begonnen (Nima interne en concerncommunicatie B). Ik moet daarvoor eens in de drie weken een dag naar school en daar ben ik dus helemaal niet meer aan gewend! Ik plofte bij thuiskomst dus ook even op de bank en net toen ik bij mezelf zat te denken, goh, wat is mijn kat toch leuk aan het spelen (de enige beweging die mijn kat normaal heeft is van de bank naar de voerbak.. Hij is echt super lui) vloog er ineens een muis door de lucht!! Een muis in mijn huis!! Totaal in paniek heb ik (met handschoenen aan tot aan mijn oksels zowat hahaha) dat beest (gelukkig was ie dood!) dat beest met stoffer en blik en al, in de vuilcontainer gegooid.. Echt ranzig! Bij alles wat beweegt zit ik nu dus met mijn benen in de lucht!!

Maar goed... Ik had vandaag ineens steken in mijn onderbuik (ik hoop niet dat dat een teken is dat mijn eitje aan het krimpen is!!) maar voor het geval het een komende eisprong is (die kans is wel heel erg klein maar toch), hebben Robin en ik nog maar even snel geklust.. Je wilt natuurlijk niet na een half jaar (!!!!) dat ene eitje missen! Ik zat vandaag ineens te denken.. ik zou nu bijna uitgerekend zijn (17 december). Ik denk dat ik het op die dag wel even moeilijk krijg maar wie weet.... Als dit eitje springt en ik op de 17e een positieve test heb dan zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.. maar goed, dat is wel heel erg "als, als".

Maandag weer een echo (gelukkig ben ik dan vrij, best lastig dat je zo vaak langs moet komen!).. duim voor mij!

Monique, ik heb nog een berichtje voor je staan onder het eerdere berichtje van mij....

Lieve Nien, hoe is het met jou??????

Dikke kus F.

Heee Fred,

Waaaaat!! een muis!
Dat beestje van jullie is echt even op jacht geweest.
Gelukkig[ahum] was ie dood, ik had anders echt op de tafel gestaan.
Kan me voorstellen dat je bij alles[zelfs een vlieg...] denkt aih daar gaat een muis.
Maar over een paar dagen ebt dat wel weg[hoop ik]

Dus, aan de studie!
Wel leuk, en misschien een goede afleiding?
Het is eerst weer wennen, naar school.
Veel succes ermee.
Hoelang duurt deze opleiding?

Het kan zijn dat het de eisprong was, die buikpijn.
Morgen weet je meer!
Spannend weer hoor.
Hier is nog weinig verandering.
Ik verlies niet echt bloed, zeker geen menstruatie.
Het is meer wat d.bruin.
Morgen middag mogen we weer heen en dan maar overleggen hoe verder.
En natuurlijk een echo voor het geval...
Anders wil ik voorstellen mijn lichaam tot vrijdag de kans te geven het zelf te doen en anders een curettage.
Gisteren avond een blokje "om" geweest [dicht bij huis]
Maar ik durf er ook niet uit verder.
Dus ook niet aan het werk momenteel.

Ik heb vanmiddag de kerstboom opgezet.
Erg he!
Gelukkig ken ik mensen die nog iets vroeger zijn [ehhh Nien!]
Ik had er nu zin aan, en weet niet hoe het deze week en volgende week loopt.
Is het maar klaar.

Nien, hoe gaat het met jouw meid.
Voel je de kleine al steeds goed bewegen.
En zijn jullie al uit de namen van jullie kleine wereld wondertje!
Lijkt me nog een hele klus om dat te doen.
Die vind dat leuk, die dat.....

Nou meiden nog een fijne dag en kom morgen vertellen hoe het is afgelopen.
Fred jij morgen heel veel succes!!

Liefs, Monique2

Hoi meis,

Dus morgen krijg je een echo.. spannend hoor! Begrijp ik uit je berichtje dat je hoop dat het misschien toch goed zit, weg is?
Ik ben heel benieuwd morgen! Zelf zou ik de volgende keer sneller voor een curretage kiezen omdat het mij behoorlijk is tegengevallen toen het spontaan ging, maar nog meer omdat mijn cyclus daarna nooit meer goed is gekomen. Maar goed, ik ben een apart geval.. Ik zal aan je denken morgen in ieder geval meis!
Tja, ik mag morgen ook.. Ik voel de hele tijd krampjes in mijn onderbuik maar de ovulatietest gaf vanmorgen niets aan. Ik heb dat in de maanden hiervoor ook weleens gehad dus misschien is het wel een teken dat het eitje aan het krimpen is... Morgen zal ik het allemaal weten. Ik zal even vertellen hoe het morgen is gegaan, jij ook?
Ik heb trouwens ook mijn huis al helemaal in Kerstsfeer gebracht.. echt ZO gezellig! Lampjes aan, kaarsjes aan, verwarming aan.. Helemaal gezellig!

Nou meis, succes morgen! Ik denk aan je.

Dikke kus F.

Hoi F.
Ik wil je heel veel succes wensen morgen. Wat moet dit spannend zijn.
Ik had het zelf heel moeilijk met de uitgerekende datum en met name doordat ik niet zwanger was op dat moment. Ik hoop dat jij een positieve test hebt op dat moment.
Ik denk aan jullie morgen.

Groetjes van Caroline

He!

Dat van die krampjes in de buik ken ik wel hoor! Bij mij is dat echt mijn eisprong, want toen ik zwanger werd, had ik de dag van het klussen ook heel duidelijk dat gevoel! En gisteren weer. Hebben dus ook flink geklust. Voor de zekerheid vanavond nog een keertje en dan gaan we weer afwachten.

Ik hoop voor jou dat alle "alsen" uitkomen, ook al zegt een ovulatietest iets anders.

Liefs,
Marjon

Terug
Bovenaan