gaia park

Hallo,
wie is er al in dierentuin gaia park in kerkrade geweest?
Hoor dat de dieren best ver weg staat....?
Vorig jaar waren we in duisburg(duitsland),dat was een super dierentuin met dolfenarium,echt aanrader,maar om daar weer na toe te gaan....
groetjes gaby

hoi hoi
wij zijn al een paar keer naar het gaiapark geweest.   iris vind he tleuk om te zien.
de afstand valt best mee met de dieren. de giraffe kunnen erg kort bij komen. maar als ze aan de andere kant lopen dan zie je ze iets verder weg. bij de doodshoofd aapjes kun je het verblijf in, wel zonder kinderwagen. de apen kunnen bij je komen.
je hebt best goed zicht hoor. veel plezier als je er heen gaat, groeten petra

Mijn zusje is er vorig jaar met Gijs geweest (die was toen 3) en hij vond het helemaal geweldig: heb geen klachten gehoord over beesten die te ver weg zouden staan.

Veel plezier!!
Susan

Hoi Gaby, ik was net aan het bijlezen, toen ik deze topic zag. We zijn op vakantie geweest, vandaar.... Het geia-park vind ik heel leuk om met de kids heen te gaan. Heb er voor het hele gzin jaarkaarten, en als het mooi weer is, ben ik daar heel vaak te vinden tussen de dieren. komt natuurlijk ook omdat we er 10 minuutjes vanaf wonen, maar zelfs als ze er vaak komen vindenze het nog leuk! Als je in de buurt bent, de koffie staat klaar...Ben jij al geweest? groetjes Wendy

Hoi,
nee we zijn nog niet geweest,wel al in valkenier geweest deze week,en net terug van dierenpark in born.En elfenmeer geweest.Woe willen we na plopse coo((al geweest?))
En daarna is gaia aan de beurt...ben er zo benieuw na...is voor ons ook maar half uur rijden.
Groetjes gaby

Terug
Bovenaan