Galblaas verkeerde kant

Hey aanstaande mama's!

Ik ben lichtelijk in paniek en hoop hier wat duidelijkheid te krijgen zodat ik enigszins goed kan slapen vannacht.

Vandaag heb ik mijn "20" weken echo gehad. Alles was vrijwel goed maar plots zei ze dat onze zoon zijn galblaasje aan de verkeerde kant lag. Nu dacht ik, ja ok... eng.. maar wat zijn de consequenties. Ze zei dat het waarschijnlijk niet zo erg was maar dat ze het niet vaak had gezien, de consequenties wist ze niet. Nu moet ik toch met lichtelijke spoed morgen naar Maastricht om het helemaal te laten onderzoeken... dat is voor mij wel een ding om toch lichtelijk in paniek te raken. Ik krijg ook niets opgezocht op internet hierover. Is er iemand die dit heeft meegemaakt en me misschien wat meer kan vertellen??

Liefs
 
hai, wat ik wel ken is dat er mensen bestaan die hun organen allemaal in spiegelbeeld hebben, maar dat is dit vast niet aangezien je dat niet verteld? heb je ondertussen al nieuws? 
 
Hi,
Gisteren ook de 20 weken echo gehad en bij ons kindje precies hetzelfde. Nu dinsdag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Lijkt mij dat het meevalt als alles werkt toch? Of is dat wel heel makkelijk?
Hoe is het met jouw kindje verder gegaan?
 
Terug
Bovenaan