galstenen

vaandaag controlen alles gaat goed met de baby ligt op schema dus dat gaat gelukig wel goed
allen met mijn galstenen minder als ik er last van krijg moet ik meteen naar het ziekenhuis en als er een dreigende ontsteking is moet ik geopereert worden dan haalen ze mijn gal er uit maar hoe dat ze dat gaan doe nu ik al 29 weken zwanger ben weet ik ook nog niet zie dit ook echt niet zitten ik kan allen maar hoopen dat ik er geen last meer van krijg en dus niet naar het ziekenhuis hoef
ook mijn lever heeft een afwijking en moet volgende week weer treug voor controlen woensdag ,maandag en vandaag weer bloedgeprikt voor mijn lever ik hoop dat het wel los zal lopen en mijn gal naar de zwangerschap er uit word gehaalt wat een ...zooi zeg had tot nu toe nergens last van en nu dit echt balen
groetjes chantal

Nou wat een gedoe allemaal!! Vervelend hoor! Maar gelukkig gaat het met de baby wel goed allemaal!!
Nou hopelijk kan het allemaal gerekt kan worden tot na de zwangerschap, want op een operatie zit je nu toch ook niet te wachten... maar ja, het moet natuurlijk wel vol te houden zijn! Succes en sterkte ermee!!
Liefs Mariska

Ik had een galblaas onsteking toen ik 10 weken zwanger was. Dus niet helemaal het zelfde maar ik ben was wel blij dat ze de boel eruit gehaald hebben. Ik had zo ontzettend veel pijn en ben er zo ontzettend ziek van geweest! Toen alles eruit gehaald is ging alles gelijk veel beter! Ik was steeds ziek, griep, verkouden en overal last van. Zodra ze de galblaas met 4 joekels van stenen hadden verwijderd is het echt alleen maar veel beter gegaan! Het klink eng, een operartie als je zwanger bent maar wellicht dat het juist een boel problemen oplost... Succes en sterkte in elk geval!!

Terug
Bovenaan