Gammele Quinny Buzz

A

Anoniem

Guest
Mijn quinny is nu anderhalf jaar oud, en begint al echt gammel te worden. Nou moet ik er eerlijk bijzeggen dat wij nooit wieltjes olieen en zo, dus misschien moeten we dat ook eens doen. Maar hij piept en kraakt aan alle kanten, het voorwiel loopt vast in winkels met gladde vloer. Gek word ik ervan....

Wie heeft nog meer een quinny buzz met dit probleem?

Nou, ik heb zelf geen quinny buzz maar als ik je bericht zo lees lijkt het mij niet best! Als hij pas anderhalf jaar oud is en al zo gammel is zou ik maar even contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt. Zelf heb ik een bugaboo die ik nu 20 maanden heel intensief gebruik en er is nog helemaal niks gammel of kapot. Terwijl ik niet echt zuinig ben op mijn spullen en ook niet echt aan onderhoud doe....

hoi hoi

ook ik heb de quinny buzz
ik had al heel snel "speling" in de duwstang zeg maar
die kun je zo op en neer bewegen , net of je er steeds hele zware dingen
aan hebt gehangen zeg maar .
dat piepen en kraken doet hij al heel lang .
en dat slippen op de gladde vloeren in winkels heeft hij altijd gedaan
mijn man vind het een k*t wagen en heeft liever de byggy zapp mee
maar ik vind hem op zich wel fijn alleen vind ik het ook lullig als je hem in de
ligstand zet dat je kind niet "plat" kan liggen , heeft zo'n rare houding
en als je de voetenzak erin hebt dat het zo klein wordt allemaal en de gordels ook.
maar goed ga nu echt geen andere wagen meer aanschaffen.

voordeel vind ik wel dat je hem makkelijk in en uit elkaar hebt
kwa inzet enzo
dat hij lekker klein en compact is om mee te nemen
dat de maxicosi er zo op kon ..

groetjes moekje  

hoi hoi

ik heb hem pas voor me zoontje gekocht wat een k*t ding zeg! ik krijg hem bijna niet ingeklapt en die voorwiel loopt steeds vast! ik heb hem genomen omdat ik het wel makkelijk vond dat je de maxi-cosi er zo op kon klikken. ik had toenvoor djesslyn (18m) gewoon een goedkopen wagen gehaald voor 150 euro bij de leenbakken.. nou dat ding was echt 10x beter dan dit rot ding! echt zonde van die 800 euro!

groetjes jess

Ik heb zon SPIJT van die !@#$%^&*( Quinny! voordat rik 1 jaar was stond ie al met lekke en kapotte banden in de schuur. De duwstang was gammel en de stof liet los!

Echt zoooooooooooo zonde!!

X Saskia

Hoi!

Ik heb dan wel geen Buzz maar ik heb voor de geboorte van Sven een Mutsaerts kinderwagen gekocht. Mijn man vond hem geweldig en omdat het een showroom model was, was hij ook nog eens goedkoop. Nou, het was echt een onding! Rammelde ook aan alle kanten, wielen die blokkeerden. Ik werd er helemaal gek van.
Dus ik heb dat dingen via marktplaats verkocht en een Maxi Mura3 ervoor in de plaats aangeschaft.
Ik ben nu echt superblij met de kinderwagen. Het zitje is super voor Sven en er rammelt helemaal niets! Enige nadeel is dat de banden snel slap worden maar ach, dan loop ik even bij onze plaatselijke fietsenwinkel binnen en die mannen helpen me dan heel vriendelijk.

Groetjes,
Maike

Nou, als ik al jullie berichten zo lees weet ik opeens weer waarom ik geen quinny buzz gekocht heb. Ik was in eerste instantie aan het twijfelen tussen de buzz en de bugaboo, maar ben dolblij dat ik voor de bugaboo gekozen heb. Hij is zo ontzettend fijn! Hij is makkelijk en compact op te vouwen, je klikt de maxi cosi er snel op, als je kindje nog in de ligstand (bak) ligt liggen ze echt heel recht en in de zitstand is hij ook ideaal. Je kan hem dan heel makkelijk veranderen dat je kindje met haar gezicht van je af of naar je toe zit. Verder heeft ie supergoeie banden, je kan er met gemak mee in het bos of over het strand wandelen, dan kun je de wielen gewoon anders instellen. En hij is heel wendbaar. Haha, het lijkt wel een verkooppraatje, maar hij is het geld echt meer dan waard. Ik zou nooit een andere wagen willen.

Ik heb ook wel spijt van deze aankoop hoor. Maar ja, vond de wagen er zo leuk uitzien!! Heb al een keer of zeven ook een lekke band gehad met het ding, maar dat heb je zoiezo met luchtbanden, maakt dan niet uit wat voor wagen je hebt.

Ik ga wel even terug naar de prenatal met het ding. Want idd, voor 800 euro moet je meer kunnen verwachten... En hij moet nog een kindje meegaan...

Terug
Bovenaan