Ganse dag en nacht krampen

<p>Wij weten het even niet meer. Ons zoontje van 5 weken heeft al 3 weken ongelooflijk veel last van krampen, van voeding tot voeding. Heel erg om te zien hoe hij constant zit te spettelen met zijn benen en schreeuwen. Wij krijgen hem met niets rustig. Hij slaapt overdag in totaal 3uurtjes en als we chance hebben ’s nachts 3uurtjes. De ellende staat op zijn gezicht. Hij krijgt al 4weken ingedikte neocate met evian, omeprazole voor zuur, probiotica, infacol voor krampen, verschillende flessen geprobeerd, inbakeren, draagdoek, whitenoise, 4x osteopaat…Heeft ook al echo van  buik gehad en alles was oke. Ik ben er mij van bewust dat babytjes krampen hebben, maar een ganse dag en nacht onrust door kolieken is toch niet normaal? En moest het inderdaad zo zijn dat het gewoon krampen zijn, wanneer groeien de meeste babytjes eruit? </p>
 
Hoi dames
Heel vervelend om dit te horen, mijn zoontje is nu 9 maanden. Hij had last vanaf 4 weken het werd minder omdat ik Nutrilon Omneo gebruikte, maar krampen waren toch aanwezig. Helemaal weg was het rond 6.5 maand. Het is inderdaad uitzitten, vreselijk was het maar jullie kunnen het. Van alles geprobeerd maar niks helpte
 
Mijn zoontje huilde ook veel door krampjes. Kreeg ik alleen in slaap in de draagzak. Uiteindelijk hebben we een lactosevrije flesvoeding geprobeerd en daar deed hij het super op.
 
Voor het ziekenhuis moesten we een koemelk eiwit allergie test laten doen. Daarvoor moesten we over van de Hero lactosevrij naar Nutrilon Pepti. En ik heb echt 2 maanden een ziek kind gehad. In de Pepti zat nog steeds lactose en wat alleen de melkeiwit verknipt om het beter verteerbaar te maken.
De test liet uiteindelijk zien dat hij dus duidelijk overstuur werd en last had van 'normale' flesvoeding. We zijn toen doorgestuurd naar een diëtiste en ik zei nee het is geen KMA het is een lactose intolerantie, nou dat kon echt niet... Maar na de test zijn we weer terug gegaan naar de Hero en meneer heeft nooit meer zo'n last van krampjes gehad.
 
Wat ik zeggen wil is, misschien heeft hij wel een lactose intolerantie want ik herken de krampjes en het slechte slapen direct
 
hy zit op neocate, is dacht ik ook lactosevrij. Sab simplex heb ik besteld maar aangezien het hier letterlijk hele dagen en nachten schreeuwen en stampen is heb ik bij sab simplex ook geen hoop. Uit radeloosheid probeer je maar vanalles uit. 
 
[quote quote=10350769]hy zit op neocate, is dacht ik ook lactosevrij. Sab simplex heb ik besteld maar aangezien het hier letterlijk hele dagen en nachten schreeuwen en stampen is heb ik bij sab simplex ook geen hoop. Uit radeloosheid probeer je maar vanalles uit.[/quote]
Wat lastig. Ik zou je graag de tip geven maar dan weet ik het helaas ook niet ?
 
Ach wat vreselijk naar voor jullie en jullie kleintje! Helaas geen ervaring of tip.. maar mag je in zo'n geval geen pijnstiller geven? En zou het ook nog zuur kunnen zijn? Sterkte in elk geval, hoop dat dit snel voorbij is!!
 
Terug
Bovenaan