gapen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een vraagje.
Als mijn zoontje (Ruy) soms een grote gaap doet huilt hij op het eind alsof het pijn doet.
Herkennen jullie dit of weten jullie hoe dat komt?
willen jullie dan reageren?
Mijn zoontje heeft na het voeden heel vaak de hik.
Dat had hij in mijn buik ook heel vaak.
Hebben jullie kindjes dat ook?

Groetjes mirjam en Ruy (02-10-2007)

Hoi,

Dat van dat gapen herken ik niet, maar wel het hikken. Mijn zoontje (Twan) had
ook in de buik al vaak de hik. Maar nu heeft hij bijna na elke voeding wel de hik.
Vind het altijd zo'n zielig gezicht. Er komt dan ook vaak een mondje voeding mee terug.

Gr Rinske, mama van Twan (30-09)

hoihoi

ik herken t wel .. heeft hij geen spruw dat had mijn meissie namelijk wel ... dacht dat t weg was ma zat helemaal achter in haar keeltje nog.

en dat hikken die van mij hikte de hele dag door haha... haar wiegje staat met 1 kant omhoog dit werkt voor haar heel erg goed.. boert ie ook slecht na de voeding dat had ella namelijk wel maar hik komt daar voor in de plek zeiden ze op cb.
de 1e 2 weken kwam er wel om de dag een halve fles voeding uit en nu alleen een mondje terug dus de tip met wiegje omhoog helpt echt... ook moet je dan opletten of je het dekentje aan het voeteneind niet onder t matras tot een dikke bult stopt omdat een baby de voetjes dan in een hogere stand heeft dan t hoofdje ..( allemaal tips zoals ik ze gekregen heb van cb)

hoop dat je er wat aan hebt...

liefs miranda

Terug
Bovenaan