garderobe voor de beebie

hoihoi,

ik loop me al een aantal maanden helemaal uit te sloven om een leuke en passende garderobe voor de kleine bij elkaar te sprokkelen. ( te veel keuze, zoooo moeilijk)

nu hoorde ik van een zwangere collega, dat de kleine net na de geboorte geen rompertjes e.d mag dragen.

maar dragen ze dan van die wikkeldingetjes??
zonder knoopjes tussen de beentjes?

liefs smooty
 
Ik ben nu zwanger van nummer 3 en nummer 1 en 2 hebben gewoon rompertjes gedragen hoor na de geboorte. Voor nummer 3 ligt het ook klaar.
Ik had als eerste rompertje wel een wikkelrompertje, dat niet over het hoofd hoeft, na de bevalling zijn baby's soms misselijk, maar die hebben gewoon drukkertjes tussen de beentjes, zodat je makkelijk kunt verschonen.
Op dag 2 of 3 hadden ze een gewoon rompertje aan dat over hun hoofd ging.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat het niet mag, je kan natuurlijk kiezen voor een overslaghemdje, maar dat hoeft niet hoor.
 
Ik hoop niet dat jouw collega gelijk heeft, haha.......ik heb namelijk rompertjes met drukknopjes voor de kleine en geen wikkelrompertjes.....aangezien er op het lijstje 'wat in huis te hebben voor de geboorte' daar niets over vermeld staat neem ik aan dat het niet van toepassing is......
 
ook ik ben zwanger van de 3e en ik heb altijd gewone rompertjes gehad. Wel altijd een paar overslagrompertjes, maar meer ook voor de leuk, bovendien zitten er dan ook nog knoopjes tussen de benen.
 
Hoi Hoi

Zoals de anderen had ook ik voor mijn dochter een gewone romper.
En ook vanmorgen heb ik er voor nr 2 ook 1 gewone in de tas gedaan!

Is ook wat je zelf makkelijk vind!
Succes!
 
pfffff hahaha ben heel blij met jullie reacties.
ik heb nl ook al rompertjes gekocht. ik dacht al wel aan die wikkeldingetjes maar dan meer omdat ze denk voor in t begin makkelijk aan te krijgen zijn. t is voor mij de eerste, en eerlijk gezegt lijkt me wat eng om hoofdje en/of armpjes door zo'n gat te moeten wurmen.
maar goed.
het is dus niet zo dat t niet mag. mooi.
op mijn kleding lijst werd er ook inderdaad niet over gesproken, maar k dacht toch effe checken.

dank jullie

liefs smooty
 
Terug
Bovenaan