gastouder deel III hopelijk goed einde dit keer

hoi dmes

jullie weten dat wij klachten hebben over onze gastouder.
nu moet Mara helaas daar 5 dagen per week heen, de communicatie was beter tussen ons en omdat de basiszorg wel goed is dachten wij dat we dat wel 2 maanden zouden volhouden

nu is het alleen zo omdat ik nog niet veel kan dat mijn buuf en steeph haar ochtends brengt en mijn man haalt
mijn man ziet elke keer weer 18+ spellen op hun megatv waar de kids naast zitten, het buro vond dat zelf ook niet kunnen en toen stopte ze 2 maanden en nu gaat het weer door.
maar ze praat meer met mijn buuf, waarom weet ik niet.
Blijkt dat ze de speen bij Mara uit de mond trekt elke ochtend en gewoon afpakt!!!
Wij weten hier niks van en wouden hier bewust mee wachten tot ze gewend is aan een zusje!
daarnaast heeft ze haar schuur (middels aanbouw aan het huis getrokken) op laten knappen door de fixet en nadat iemand zei: mooie slaapkamer voor de oppaskids. Dus heeft ze dat uitgeprobeerd met Mara, die was toch het makkelijkste.
Wij weten hier niks van!!!! en daar in die schuur is ook hun cvketel, is dat open gas of elektrisch? en waar is het overleg?
Toen ik laatst vroeg of ze poeder wou gebruiken ivm luieruitslag was het antwoord: doe ik niet aan.

Grrrrr geen idee waarom ze zich meer laat gelden bij buuuf maar die lult mooi alles naar mij door.

Ze helpt zoveel, dat ik maar gekscherend zei: waarom word jij geen gastouder voor mijn 2 meisjes? Kan je mooi thuis werken en je man verzorgen (hulpbehoevend)
Vind ze nog een goed idee ook!
Wow als dat zou kunnen, ze heeft diploma verzorgende dus alleen EHBO erbij en klaar. hebben wij flexibele opvang die ook zieke kindjes aanneemt (de huidige dus niet) en op 10mtr afstand!!!
Haar kindje is 9 en als hij naar de grote school gaat dan hoeft alleen jonna nog maar jaartje naar haar en daarna heeft ze ook weer haar vrijheid mocht ze dat willen. Man en kind vonden het wel goed idee, mijn man en oudste ook.

Benieuwd waar dit heen gaat....spannend

Vervelend dat die gastouder zich maar even aan de gemaakte afspraken houdt. Ik snap dat niet hoor... Je bent gastouder weet wat daarbij komt kijken en dan gedraag je je zo...
Het zou super zijn als de buuf die taak opzich kan nemen! Iemand waar je vertrouwen in hebt en je met een gerust hart je kids heen kan brengen! Ik duim voor je mee :)

Dat zou erg mooi zijn voor jullie!! Dit kan ook niet zeg!! heb het al eerder gezegd maar vind dit echt niet kunnen! Kan het bureau niet meer doen dan? Het lijkt mij dat die gastouder eens goed aangepakt moet worden.

Liefs ciomama

binnenkort gesprek met het buro, ga ik wel de klachten aangeven. andere ouders zijn niet zo kritisch blijkbaar. knutselen doet ze wel al meer, nou ja de stagiaires ws. Haar grootafnemer is haar beste vriendin en dat is best een viswijf, en een ander gezin is heel onderdanig en rustig en denk niet dat die verder nadenken

zou echt super zijn als buuf dat wil, ben benieuwd en zo niet dan sowieso andere gastouder zoeken hoor, dat waren we al van plan, totdat bleek dat we 5dagen per week nodig hadden tijdelijk. tja nood breekt wet he

Terug
Bovenaan