Gastouderopvang

Dag dames,

Wellicht dat een van jullie mij verder kan helpen. Na de geboorte van ons kindje willen we graag dat als wij aan het werk zijn het kindje naar een gastmoeder gaat. Via allerlei sites al veel informatie ingewonnen en ingeschreven en met een moeder al contact. Echter kan zij mij nog geen zekerheid geven, ook omdat de wet misschien per april gaat wijzigen.
Ik vroeg me af of er iemand is die een gastmoeder weer in Utrecht, Leidsche Rijn en omgeving.

Zo ja dan ben ik zeer geinteresserd.

Gr Froukje

Hoi Froukje,

Wij hebben gastouderopvang via Humanitas en dat bevalt ons heel goed! Wij wonen in de Meern- Veldhuizen, ook een onderdeel van Leidsche Rijn, maar hebben onze gastouder nu in Utrecht Noordoost (Voordorp, vlakbij de Veemarkthallen) omdat ik daar werk. Januari volgend jaar moeten wij ook een gastouder in de Meern hebben, want dan gaat onze dochter naar de basisschool hier in het dorp.
Ik heb nog 2 andere gastouderbureaus hier in het dorp gevonden: www.lokowo.com en www.gastouderbureau4you.nl. En dan kan je het nog proberen via Humanitas, maar volgens mij hadden zij niet veel in Leidsche Rijn. Misschien heb je nog iets aan aan deze internetadressen.
Succes met zoeken!

Groetjes, Kaskes

heey

mijn moeder is gastouder, nu woont zij niet in die omgeving, maar ze werkt ook o.a via humanitas
wat kaskes al zei... dat is idd een goede
ik werk zelf in de kinderopvang en ik ben ook helemaal voor de gastouderopvang hahaha niet dat kinderopvang slecht is ofzo
maar ik wil mijn kindje het liefst bij mijn moeder en als dat niet zou kunnen zou ik toch ook voor een gastouder gaan

xx

Ook wij kiezen voor gastouderopvang, maar dan bij ons thuis.
We hebben ons aangemeld bij een gastouderbureau bij ons in de buurt.
Tot nu toe hebben we nog geen reactie gehad, maar dat zal binnenkort wel komen.

Hoi!
heb je het al geprobeerd via gastouderbureau leidscherijn? Wij hadden een probleem met de opvang omdat we 1,5 mnd voordat ik ging werken van de creche pas te horen kregen dat we maar voor 2 dagen opvang hadden ipv 3... tja, en toen moesten we op stel en sprong nog iets anders regelen. Via dat bureau was het binnen 3 weken geregeld, hebben we goede ervaringen mee. Kan de website alleen niet meer openen, hoop dat ze nog bestaan...

Amerikalaan 9, 2408 JA Alphen aan den Rijn, tel

Verder heb ik weleens iets gehoord over www.flexmoeders.nl , kun je misschien ook nog kijken of dat wat is. En op marktplaats bieden zich ook oppasmoeders/gastouders aan, alleen is het dan wel de vraag hoe betrouwbaar dat is. En er is nog babbelina, maar die heb je vast al gebeld. Zij hebben vaak wachtlijsten. Gastouderbureau Babbelina
Duizendknooplaan 11, 3452 AS Utrecht
tel: 030-6665727
info@babbelina.nl info@babbelina.nl
Heel veel succes!
groetjes,
Anna

o, zag dat het tel nr van dat gastouderbureau leidscherijn niet goed is overgekomen, komtie alsnog: (06)22908000. Hoop dat je er wat aan hebt. Ik ken in elk geval helaas geen gastouders.

groetjes,
Anna

Hoi Anna,

Dank je wel voor je reactie.
Bij flexmoeders staan we ingeschreven. Zal er eens wat meer achter aan gaan, en vragen hoe lang het duurt voordat zij een gastouder gevonden hebben.
Met de andere tips ga ik ook aan de slag. Eens kijken wat zij voor ons kunnen betekeken.
Maken jullie nu nog gebruik van een gastouder?

Groet Froukje

Terug
Bovenaan