Gastric bypass

Zijn hier nog mensen die zwanger zijn na een gastric bypass? Ik heb 9 jaar geleden een gastric bypass laten doen en ik had af en toe nog wel een beetje last van hartkloppingen als ik te veel suiker of vettig eten eet. Maar gisteren had ik iets gegeten, en ik ben zo slecht geworden. Alles er terug uit, en echt heel de avond last gehad van buikpijn. Gaat dit heel de zwangerschap zijn? Dumping maal 10? ? graag jullie ervaringen! X
 
Ik heb 2,5 jaar geleden een bypass operatie laten doen en nu pril zwanger (7+3). Ik heb dat gevoel nog niet gehad. Wel enorm last van mijn darmen. Ik hoorde dat het inderdaad kan dat je sneller kan gaan dumpen op voedsel wat je eerder wel gewoon goed trok.. t wordt nu dus weer uitvinden en blijven proberen denk ik ? hoop voor je dat het niet vaker gebeurd! Geniet van je zwangerschap!
 
Ik heb 10 jaar geleden gb gekregen en dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb nu juist last van maagzuur waardoor ik erg misselijk vaak ben. Maar spugen nooit gehad in de zwangerschap. Ik eet ook juist te weinig waardoor ik lage bloedsuikers heb en afval. Nu 38 weken. Hopelijk ben je er snel van af.
 
Terug
Bovenaan