Gat (tje) in zijn hoofd

Hoi meiden,

Iets waar ik al lang bang voor was;
Daniel heeft een gatje in zijn hoofd.
We brachten hem gisteren naar bed en ons mannetje stuiterde in bed zoals gewoon lekker door. (terwijl we de hele dag met hem in touw geweest zijn)
Na al tig keer gewaarschuwd te hebben en me om te draaien om zn tandenbortsel te pakken, zag mijn man hem voorover duiken...
wilde hem nog grijpen maar het was te laat.
Hij klapte met zijn voorhoofdje op een houten randje aan het voeteneind.
Nu heeft hij dus een gatje in zijn hoofd.
Gisteravond naar de huisartsenpost geweest en daar hebben ze het gelijmt en er een hechtpleister op gedaan.
Zal foto op hyves zetten, hihi

Ik had er echt effe buikpijn van, en bloedde behoorijk dus ziet het er gelijk al erger uit dan het is.
In het ziekenhuis mocht hij wel op schoot blijven maar moest hem helemaal in de houdgreep houden, gillen dat hij deed toen de arts aan zijn hoofdje wilde zitten, deed me echt wel even wat.
De huisarts zei lekker hoopvol; ach mw er zullen nog vele volgen in zijn leven. bah daar wil ik helemaal niet aan denken

Liefs Marina

Hoi,

Jeetje schrikken zeg, dan op de huisartsenpost gaan zitten wachten!! wat een drama zeg!
Hoe was hij er zelf onder?? Begon hij pas in het ziekenhuis te huilen?
Ik kan me voorstellen dat je er buikpijn van had, en het bloed altijd zo heftig!
Wij zijn 2weken terug met de middelste naar het ziekenhuis geweest, hij was met zijn keel vol de prikkeldraad ingerend, gevolg 1 en al sneeen en krassen waarvan 1diepe die geplakt moest worden, ook hebben we al afegrukte nagels en gebroken tanden gehad!! Leuk joh, van die actieve mannekes!
Maar het is wat de arts zegt, ze zullen nog wel vaker iets hebben, hopen dat het beperkt blijft en dat het nooit ernstiger is dan een snee die geplakt of gehecht moet worden, ook ik houd mijn vingers gekruist!!
En nu een week niet douche zeker??

Veel succes in ieder geval!!
Liefs MJ

Hij klapte op dat randje, was even helemaal stil en huilde toen maar ben gelijk gaan bellen naar huisartsenpost terwijl hij bij mijn man op schoot zat en was alweer stil voordat het bandje van het keuzemenu van de huisartsenpost was afgelopen.
In het ziekenhuis begon hij pas weer toen de arts aan zijn hoofdje/ wondje ging zitten.
Theoretisch weet ik dat de arts gelijk had, maar met de schrik in je benen en beetje buikpijn van alles, moest ik er niet aan denken.

En idd niet douchen tot volgende week maandag.
Gelukkig hadden we net lekker gedoucht, hihi

Liefs Marina

Jee meid wat schrikken!
Ja wat die arts dan zegt, zit je niet op te wachten nee.
Maar helaas heeft ie gelijk.... Vooral als ze straks een teamsport gaan doen.
Hopelijk ben je weer beetje tot jezelf.
Hoe ging het slapen vannacht? Sliep hij lekker door?

Liefs Irene

Wat erg! En wat zul je je kl*te voelen zeg. Je voelt je dan helemaal aangetast in je mama zijn...
Nina heeft ooit eens op die manier een blauw oog opgelopen, maar vlak daarna ook controle op het CB. Maar het werd mooi opgeschreven in het dossier: Blauw oogje, links, na valpartij.
Vond ik zo erg, daar heb ik nog het hardst om gejankt geloof ik, die stomme aantekening, alsof je niet goed voor je kind zorgt. Kan er nog emo van worden, hahah!
Kusje voor 't manneke en knuffel voor mama die het ook nodig heeft!

Liefs, Marieke

Oh, jij hebt ook zo'n wildebras dus! Erg soms he!
Met Bo ben ik ook al eens bij de huisarts beland om een snee op z'n wenkbrauw te laten lijmen.... hij zat muisstil daar op die bank, zo onder de indruk was ie!
Nu loopt hij ook weer rond met drie blauwe bulten op z'n voorhoofd... zoo zielig!
Maar meneer valt echt de hele dag door.. hij is fysiek nogal onhandig (hij is 19 maanden overigens) en erg ondernemend en dat is een nogal foute combinatie op het moment.
En wat ik dan bij Marieke lees over het cb.... wat zullen ze daar wel niet van Bo denken whaha. Gelukkig hoef ik pas weer als hij 2 is en is het dan een stuk beter met hem gesteld.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

ach jah, als hij op zijn vader en moeder lijkt komen er nog heel wat littekens bij hahah, vooral mijn man was erg vroeger.

Hij en ik hebben prima geslapen hor,
heb vanacht wel een keer de wekker gezet om bij hem te kijken en dat hij nog helder was en niet zou spugen.
Maar ik kreeg een knuffeltje en meneer sliep weer lekker verder, zo ook mams.
en lekker schijt hebben aan die aantekening bij cb,

Liefs Marina

ach Quinten heeft het zelfs gepresteerd dat hij zijn sleutelbeen brak omdat hij van het bed viel tegen het randje van de cv aan.
De dokter zei dat het gekneusd was maar ik hoefde niet naar het ziekenhuis.
Quinten was nog geen 1.
2 dagen erna toch maar een foto laten maken in het ziekenhuis en zeker dat het gebroken was.
Beschuldigd hij me er ook nog van of ik hem mishandeld!
Ik heb hem toen gezegd dat hij maar eens me moest gan naar ons huis en dat ie kon zien waar hij was gevallen.
ik gooi me eigen kind toch niet van de trap ofzo. zo zei ie dat.
ik was boos.
een week later was de pijn alweer over en kroop hij alweer door de kamer heen.

dat was tot nu toe ook de enige keer dat we nar het ziekenhuis moesten.
de rest was huis tuin en keuken dingetjes

groetjes lenie

Terug
Bovenaan