Gatsie, hoort dit er ook bij?

Ben net zwanger en natuurlijk superblij maar vandaag ff niet zo.
Ben in de vieze regen op weg naar m'n werk, vanacht en vanochtend liggen dubben over wat ik vandaag aan moet doen, en ben nog niet tevreden.
Geen zin in werk vandaag. Ik moet deze week nOg 3 dagen werken daarna 2 weken vrij dus niks te klagen maar tOch... Bah.
Ff een dip zeg! Om niks! En het duurt nOg zo lang tot eerste echo, alle kleine dingetjes stapellen zich op.
Nou ben bijna op m'n werk, hopelijk is t lekker druk en gaat de dag snel voorbij.
Sorry voor het geklaag en
Groetjes.
 
Sinds ik zwanger ben (nu al 28 weken) werk ik puur op discipline.. Ik heb een leuke baan, leuke collega's maar mijn focus is verschoven zeg maar....
Ik herken het wel
 
Oh ik voel mij precies zo. Zit nog half in de zooi. Keuken is nog niet af na 4 wk en de kamer is half gewit. Wil nog zoveel doen. Krijgt mijn auto weer kuren en zelf ben ik ook niet zo fit. Zou het liefst weer in bed kruipen maar dat gaat helaas niet. Heb me net aangemeld bij de verloskundige maar de 1e echo duurt zeker nog 3-4 wk. Ik knijp hem wel hoor sinds de miskraam. Succes vandaag !!
 
Heey meid,

Ik herken het!! Ook hier doe ik het huishouden puur omdat het moet. De rest van de tijd vermaak ik de meiden met heeeel veel speelgoed en zit ikzelf veel op de bank. Ben erg moe en ik geef er lekker aan toe hoor. Na deze week heerlijk 4 weken vrij en dan komt het huishouden wel weer.

En anders hebben we altijd nog mannen die wel wat kunnen doen! Mijn vent doet nu veel meer omdat ik gewoonweg te moe ben. Zo is het toch redelijk netjes haha.

Liefs ciomama
 
Ik moet zeggen dat mij momenteel ook niks kan boeien. Ik zit in het onderwijs en heb sinds vorige week vrij. Dat betekent dus 's ochtends langer in bed blijven liggen, de rest van de dag in mijn huispak rondlopen en als ik nog wat energie overheb, iets in het huishouden doen. Verder heb ik nog 2 doerakken rondlopen die gelukkig soms een dagje bij oma mogen gaan spelen, zodat ik echt rust heb. Ze zuigen me nl. helemaal leeg. Regelmatig voel ik me hier wel schuldig over, maar ik heb gewoon niet zoveel energie, dus de energie die ik heb moet ik goed verdelen. Manlief heeft het nu even wat zwaarder, maar dat komt vanzelf wel weer goed. Hij weet ook dat ik het zelf graag ook anders had gezien.
 
Zeer herkenbaar allemaal :D
Kan de hele dag wel lkkr liggen slapen.
Doe maar het hoogst nodige in de huishouding en mijn man helpt gelukkig flink mee.
Moet nu glukkig nog 2 weken werken en dan heerlijk 2 weken vrij. Ben de dagen al aan het aftellen.

Iedereen suc6 ermee:D
 
haha hier nog een die het liefst de hele dag in bed of op de bank wil liggen maar ook hier loopt er eentje rond van 20 maanden die aandacht wil.
ik heb dan mazzel dat ik pas om 3 uur moet werken voor 2,5 uurtjes dus ik kan de heledag eigenlijk wel bank hangen en dat doe ik ook regelmatig.
deze week nog werken en dan heb ik 6 weken vrij ( das voordeel als je een school schoonmaakt haha) alleen helaas helaas moet ik deze week werken met iemand die geen ervaring heeft in de schoonmaak dus het schiet niet echt op.
maar nog 4 daagjes en dan VAKANTIE!!!!!!
 
hihi tja als excuus mag je nu zeggen dat je last hebt van zwangerschapsdementie! Dat komt ook door het verschuiven van je focus. dit uit zich ook in het vergeten van zaken in je korte termijn geheugen.
Maar de fut komt meestal weer terug na de 1e 3 maanden; tenminste bij mij wel. Aan de andere kant is het ook wel eens leuk anderen allerlei dingen voor je te laten doen!
sterkte ermee!
liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan