Gatver! wat nu weer?

Was ik 24 sept ongi, ik blij dat mijn cyclus wat korter werd(33, na 37,47), al was ik liever zwanger geweest natuurlijk, had ik vorige week een beetje bloedverlies en gister en nu weer! Vorige week heb ik het gewoon genegeerd, maar gister en vandaag was het iets meer en zelfs met wat menstruatie pijn erbij. Wat moet ik nu weer van mijn lichaam denken?

Wat balen zeg, zo'n onregelmatige cyclus!
Heb je dit altijd al gehad? Hoe doe je dat met je klusmomenten te prikken? Tja, want een maand klussen, kan soms te veel van het goede wezen...Ik las op het forum zwanger worden dat er iemand was die er voor naar de gynocoloog voor zou gaan!
En kun je eigenlijk nu spreken van een menstruatie? Je vertelde over krampen..
Lisette

Jeetje wat ben jij snel!
Ik kijk zo ook nog even op dat forum. Ik ben altijd wel onregelmatig geweest, maar dan juist met lange cyclussen, nooit zoals nu alweer binnen 20 dagen en 24september was toch echt wel echt en nu minder heftig, maar toch niet echt te negeren. Raar lijf ook altijd. Ja dat klussen red ik echt niet om de dag, alleen in de vakanties haha, dan moeten we bewust zeggen nee nu even niet vandaag om het zaad sterk te houden. Het is dus meer hopen dat we raak schieten dan gericht klussen

Hoi!!
Nou het zit ons allemaal wel mee he? Waarom geen regelmaat?? Grrrrrr Zo ben ik dus maandagochtend ongi geworden, woensdagmorgen niks meer en de volgende dag(vandaag dus) verloor ik wéér wat bloed!! Echt heel vaag!!! Zou het met de maanstand te maken hebben? (ja, je gaat je van alles verbeelden he?)
Nou laten we hopen dat alles nog es goedkomt!
x Costa

hoi hoi

he meid wat vervelend .bah je kan er ook geen touw aan vast knopen.....rare cyclussen... raar lichaam..

ik las je andere berichtje ook... hahah ga mag lekker snoepen en die ob...grrrr

liefs tobi

Terug
Bovenaan