gatver!!

A

Anoniem

Guest
Hadden we dagje uit gepland regent het heel hard, gatver!!!
Volgende week zit onze vakantie er weer op. We zouden vandaag naar de dierentuin gaan. Ik baal er echt van. We kijken nog even aan maar waarschijnlijk wordt het gewoon thuis blijven.
Ik moest het ff kwijt!!

groetjes Sonja

ow getsie zeg
dat valt altijd even flink tegen
mischien kan je alsnog wat anders bedenken
lekker sjoppen? hahaha

dat is dan echt balen.
gaan jullie margen lekker een dagje uit morgen wordt het weer mooi weer en ik geloof vanmiddag ook
veel plezier met het gene wat je ga doen

hoi

wij zouden eigenlijk vandaag naar de efteling gaan maar dat hadden we al verschoven naar zaterdag. vanaf morgen geven ze weer beter weer op dus misschien kan je het ook maar beter uitstellen.

groetjes irene

ikn lees het een beetje laat maar je had naar het dolfinarium kunnen gaan, hier is het al de hele dag droog met af en toe een zonnetje en aangename temperatuur, kijk anders hier even als je iets wilt plannen voor die dag, dan weet je een beetje waar je aan toe bent.

http://members.chello.nl/g.boerhoop/

klik op weer en dan op buien radar.

heb net zelf ook even gekeken en onder in nederland moet je nu niet zitten, je moet naar boven voor het betere weer.

He bah, ja dat is echt balen. Hopelijk heb je wel nog een leuke dag gehad?
Groetjes Veerle

hoi,hoi,

We zijn toch geweest! Met dank aan buienradar.nl hihihi
We zijn om 12.30 weggegaan en waren om 19.00 weer terug. Gelukkig geen druppel regen meer gehad. Evi had niet zo veel interesse in de dieren, maar het was gezellig!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan