gave schoenen maar duur!!

Enzo is weer eens uit zijn maat aan het groeien en ik was ff aan het rondneuzen vanmorgen. En ik zag me een mooie.... wauw....
Ze zijn al van de herfst/wintercollectie. Ze zijn half hoog, zwart en zo stoer. Van Lumberjack en ze zijn €82,- (slik).

Ik hoop dat hij nog heeeeeeeel ff met deze kan doen zodat ik wat meer keus heb en anders koop ik ze maar gewoon want ze zijn zo gaaf

Auw... weer een rib weg uit mijn lijf....

liefs
di silva

Pff...82 euro vind ik toch echt te veel (maar dat moet ieder voor zich weten).
Ik zou dan liever nu een paar dichte schoenen uit de zomercollectie kopen (afgeprijst) en dan in december (weer uitverkoop) nog een paar echte winterschoenen. Vóór december is het vaak toch niet echt koud. En voor de herfst een paar regenlaarsjes voor erbij.
Oeps...al met al ben ik ook wel 82 euro kwijt, hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

ZOooooooo geldboom??? haha

Nee das echt te duur voor mij hoor, vind dat hij goeie schoenen nodig heeft, maar 82euro vind ik te veel geld.

Als hij niet meer zou groeien is het een ander verhaal dan kan hij er langer en meer seizoenen mee doen

Zo dan! Die afdeling sla ik ook over hahaha. En die  voetjes blijven groeien hoor,  stel je voor dat je ze nu koopt  en tegen de tijd dat  het herfst is passen ze niet meer..  

Kun je ze vast  wel voor een leuk prijsje kwijt aan een van de dames hier!

Maar ik weet hoe het voelt hoor: ik wil ze ik wil ze ik wil ze.....

Succes!
Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan