gazelle bloom

A

Anoniem

Guest
yahoo! we hebben gister nieuwe fietsen gekocht en voor mij is het dus een gazelle bloom geworden! jaja...een echte moederfiets! degelijk he

kan ik over 2 week eindelijk met ons meissie fietsen(word wel es tijd,ze is nu 11 maand)

er word gelijk een stoeltje,windscherm opgezet en ook een buggy mee....

nu mijn vragen? iemand ervaring met de bloom....en buggy mee is dat wel handig?

ik heb gekozen voor de bloom mamafiets,omdat ie niet zo'n kollosaal stuur heeft als de rest

groeten marjolein

hee marjolein

heb vandaag ook net de bloom gekocht kan hem woe (23-4) ophalen. wed voor mij ook wel eens tijd vera is 10 maand.
wilde ook niet aan een moederfiets, maar vind dit wel een hele sportieve. Heb ook gekeken naar andere fietsen, maar daar zit toch vrij weinig ruimte tussen stoeltje en stuur en aangezien we over een paar maand misschien wel ana een 2e willen beginnen is de kans groot dat er een dikke buik tussen moet haha.
Ik heb trouwens de oase (turkoise) gekocht en jij?

ervaring met de buggy enzo heb ik nog niet kan je dus ook niet helpen.
Veel fietsplezier.
groetjes daan

Hoi,

Ik heb zelf eerst een buggy-mee op mijn fiets gehad, maar wat zit dat ding ver naar achteren.
Heb nu een anderen buggy, Quinny Zap, en daar hoort een speciale buggy drager bij die aan de zijkant van de pakkedrager zit.

Mijn ervaringen zijn dus niet erg positief, maar misschien vind jij hem ideaal.

Liefs Saskia

he hoi

bedankt voor jullie reacties daan en saskia!

daan....: ik heb ook de oasekleur(toffe kleur he!) die andere(marineblauw) vond ik nogal saai..
en bij mij moet er inderdaad ook wel en dikke buik tussen passen,want wij willen nu ook niet meer zo lang wachten.

saskia: jammer dat jou de buggy mee niet goed is bevallen....ik kreeg hem er gratis bij,dus kan er nooit een buil aan vallen gelukkig.
maar ik zal toch de buggy nog wel mee moeten hebben(tja...ze loopt nog steeds niet haha)

gr. marjolein

Hoi

Ik heb de Gazelle "impala", ook zeer geschikt voor kinderzitje. Heb vandaag 1,5 uur gefietst met Emma voorop! Echt super leuk!

Groetjes Marieke m v Emma 3-6

Sorry dat ik even inbreek,maar ik las dat Marieke een gazelle impala fiets heeft,is dat een gewone fiets?Ik ben namelijk op zoek naar een gewone fiets waar een kinderzitje op kan.En dat ik niet met mijn knieen tegen het zitje kom.

groetjes stierin

Hoi,

ik heb ook een gewone buggymee op mijn fiets en heb er nooit problemen mee gehad. Het is in het begin wel even wennen geweest maar nu kon ik ook nog een zitje achterop en fietstassen kwijt en anders paste dat niet. Verder had ik nog een mand voorop en een zitje voorop, en dat op een gewone fiets. Tevens had ik vaak nog twee tassen en pakken luiers aan het stuur met als gevolg dat ik nu andere spaken op mijn fiets moet omdat de een na de andere afknapt. Een mammafiets heeft als het goed is al stevigere spaken.

Groetjes van Marloes

Hoi,
ik heb een Batavus fiets, weet effe niet meer welk type. Maar het heeft wel een lage instap en meer ruimte tussen stuur en zadel zoals bij een moederfiets, maar verder is het een 'normale' fiets. Beetje tussen in dus, wordt vaak als zodanig verkocht.
Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen! ONze kleine is nu een half jaar, dus nog effies geduld voor ons.

groetjes
Mandarijn

Terug
Bovenaan