GBP (maagverkleining)

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben nu aantal weken zwanger van de 2de. 7 jaar geleden heb ik een gastric bypass gehad. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik al rondgekeken op het forum of ik er iets over tegen kwam. Maar helaas.</p><p>Nu ben ik dus benieuwd of er meer dames zijn die zwanger zijn en een GBP hebben gehad? </p><p>Groetjes Birgit</p>

En ben dus eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen, waar je tegenaan loopt. 
Zelf heb ik sneller last van dumping klachten, vorige zwangerschap vooor bij een diëtiste gelopen.

Ik heb een gastric bypass, in november is dat 3 jaar geleden gebeurd. Ik heb een normale zwangerschap alleen moet ik meer prikken voor vitamines enzo. Ik loop ook bij een dietiste en verder gaat de groei ook goed van de baby. Je krijgt wel een medische indicatie voor de gyneacoloog en je moet in het ziekenhuis bevallen.
Al met al ervaar ik het als een normale zwangerschap. Ben 4 jaar geleden ook zwanger geweest :)

Ik heb een gastric bypass, in november is dat 3 jaar geleden gebeurd. Ik heb een normale zwangerschap alleen moet ik meer prikken voor vitamines enzo. Ik loop ook bij een dietiste en verder gaat de groei ook goed van de baby. Je krijgt wel een medische indicatie voor de gyneacoloog en je moet in het ziekenhuis bevallen.
Al met al ervaar ik het als een normale zwangerschap. Ben 4 jaar geleden ook zwanger geweest :)

Ik heb 2013 een mgbp gehad, 6 weken geleden bevallen van een meisje.
De hele zwangerschap het tegenovergestelde dan mijn verwachting ervaren. Ik had rekening gehouden met meer dumpingsklachten, late dumpingen waardoor suiker en bloeddruk daling, meer intoleranties, kans op darmhernia, kans op een groeiachterstand bij ukkepuk.
De hele zwangerschap heb ik juist geen mgbp klachten ervaren, ik verdroeg zelfs weer zuivelproducten.
Wel tekorten opgelopen: ijzer en ferritine, eiwitten en calcium zijn flink gedaald tijdens de zwangerschap. Nu, 6weken na bevalling, trekken de bloedwaarden alweer bij.
Ergens helaas/ ergens gelukkig heb ik nu ook weer dumpingen, zuivel eten is weer gebeurd.
Ik heb dus een goede zwangerschap gehad en gaat nu ook prima.
Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt met weinig klachten.

Hallo, ik heb 2 jaar geleden sleeve gehad. Sta nu onder controle van de gynaecoloog. Geen pretje,vind ik, maar de extra echo's zijn wel fijn.
Ik ben nu 15 weken en qua eten gaat het niet echt goed. Ik spuug echt vaak en krijg niets naar binnen. Ik ben weer aan de vloeibare periode begonnen.?

Terug
Bovenaan