gea,inge,anoniem

hoi allemaal
ja anoniem sommige exen laten je nooit met rust,nou ja ze doet dat nu even wel en ja denk dat ze het wel weer zal doen,maar ik heb gelukkig nu even rust
heb een brief gekregen van gynecoloog helaas was zijn zaad weer niet goed,maar er zijn wel mogelijkheden.
weet je wat ik niet begrijp,ik heb zo veel ongeluk dat god me nu niet 1 lichtpuntje geeft.baan weg[kan dus mijn huis niet overschrijven op mijn naam staat nog steeds voor de helft op zijn ex],word maar niet zwanger word daar ook steeds verdrietiger van.
weet het gewoon niet meer zal het ooit wel lukken.
heb alleen voor mijn gevoel niet zoveel tijd meer ben ook niet meer 1 van de jongste.had zo graag nog een kindje erbij gehad maar denk dat me dat niet gegund is.
moet ik dan altijd in narigheid leven heb dat al jaren moeten doen en nu word me nog geen geluk gegund helaas,word daar wel erg verdrietig van.
en mijn geld wat ik gewerkt had kan ik ook nog weken op wachten omdat er heel wat bedrijven falliet zijn voorschot duurt 3 weken,dus mijn rekeningen blijven ook fijn liggen kan er wel wat betalen maar niet alles gaat lekker,heb me de afgelopen week het schompes gewerkt maar ja kom er wel weer uit hoop ik zie het even niet meer zitten.
volgens mij heeft iemand een vloek over me uitgesproken.
maar ja 7 oktober maar afwachten kijken wat de gynecoloog te zeggen heeft kan er ook nog wel bij.
groetjes en hoop dat jullie wel snel zwanger worden voor mij ik weet het niet

hoi brigit,soms loop het leven niet zoals we willen,maar je moet maar denken voor jou komen er ook betere tijden.niemand heeft in zijn leven allen maar ongeluk .zelf ben ik ook 15 jaar met die gedachten gelopen en ik denk nu vaak zie mij nou.heb alle geluk in mijn leven gevonden.dus voor jou komt het ook wel.groetjes gea.

Het leven valt inderdaad niet altijd mee. Ik denk dat het belangrijk voor je is om te beseffen dat er nog meer mensen zijn die er vaak nog erger aan toe zijn. Klein voorbeeldje:
Een aantal jaar geleden heb ik een burn out gehad, toen ik daar een beetje bovenop was raakte mijn man bij een faillisement zijn baan kwijt (2e keer al), toen bleek mijn moeder een hersentumor te hebben en kreeg ze als complicatie hele ernstige longeboliën waar ze bijna aan is overleden en nog dagelijks last van heeft, toen raakte mijn man zijn baan weer kwijt maar nu bij een reorganisatie (3 x in 3 jaar), daarna hoorden we dat we van alles mankeren waardoor we op de natuurlijke manier geen kinderen kunnen krijgen, toen ben ik geopereerd, toen ik 1 dag thuis was na de operatie bleef ik alleen achter omdat mijn man werd opgenomen met een stevige hernia, toen hij thuis kwam heb ik hem maanden moeten verzorgen omdat hij helemaal niets kon, uiteindelijk is hij toch geopereerd en hebben we 4 maanden met de ellende gezeten (nu nog), intussen kreeg zijn vader een herseninfarct, bleek hij kanker te hebben , een vergrote aorta wat heel gevaarlijk is en inmiddels heeft hij een 2e herseninfarct gehad en weet hij niet meer wat voor een dag het is en mag hij ineens niet meer naar zijn huis maar wordt hij in een verpleeghuis gestopt. Mijn man is nog steeds ziek en moet zo weeeeeeeer op zoek naar een andere baan.

En nu de moraal van het verhaal!!
WE KUNNEN NOG STEEDS LACHEN!!

Dus meid raap je zelf bij elkaar en ga kijken naar wat je wel hebt en ga daar per direct van genieten want je maakt het jezelf op deze manier heel erg moeilijk.

Sterkte!
gr.Inge

Terug
Bovenaan