gea,inge

hoi ben vandaag naar de gynecoloog geweest,was toch een schock om te horen dat zijn zaad zo slecht is dat alleen ivf mogelijk is als ze dat doen normaal produceerd een man 20 miljoen zaadcellen hij 1 miljoen lijkt veel stelt dus niks voor,voel me nu zo verdrietig waarom zit alles zo tegen met me. weet wel wat je zei gea en inge,vind het voor jouw ook heel erg die tegen slag ben ook blij voor je dat je nog kan lachen.ik op het moment niet kan er voor de rest ook met niemand over praten want niemand weet het helaas alleen jullie moet dus weer even me ei kwijt anders word ik gek,denk steeds maar heb ik al die dingen misschien voor niks gedaan,operatie en zo maar ja zit wel weer te klagen he nooit eens iets leuks of positiefs.nou meiden hoop voor jullie allemaal dat jullie wel zwanger mogen worden,ik weet het alvast niet meer.weer een molen in wat staat me nu weer te wachten of wat voor teleurstelling.

hoi hoi,ik ben van het andere forum,zwanger worden!wat vervelend allemaal zeg,maar gelukkig zijn er voor jullie,nog mogelijkheden,om zwanger te worden!!ik wil je heel veel sucses wensen en kop op he,komt vast goed gr manuela

hoi lieve brigit,nou meid weer geen goed bericht voor jou dus.heb je ook geen vriendinnen waar je mee kan praten? en hoe reageerde je vriend op het bericht ? probeer er wel over te praten met elkaar dat helpt bij het verwerken en ga dan na denken wat jullie willen doen.want al die bezoeken die je moet brengen aan het ziekenhuis legt toch vaak een bepaalde spanning in een relatie zeker als die toch al niet zo lekker gaat.ik heb dit zelf meegemaakt met mijn ex.en brigit je kunt naruurlijk altijd je verhaal opschrijven hoor .ik vind het allen maar goed van je dat je dat kan want toen ik het nodig had kon ik het niet. nou veel sterkte de komende tijd maar weer en hou je hoofdje erbij.groetjes gea

Hoi anoniem

Ik kan me goed voorstellen, hoe het voelt dat er geen andere mogelijkheden zijn dan IVF. Nadat wij een jaar bezig waren om zwanger te worden besloten we om naar de huisarts te gaan. Ik moest temperaturen en mijn vriend kreeg een sperma onderzoek, de uitslag was volgens de dokter niet goed maar ook niet heel slecht. We werden doorgestuurd naar de gyn. deze had een heel ander verhaal, het zaad bleek heel slecht te zijn en de enige mogelijkheid voor ons was ICSI, dan sta je in 1 keer op het eind van de behandelings methoden en je weet dat dit echt je enige kans is op een eigen kind na ICSI is er niets meer. Uiteindelijk duurde het toen weer een tijd voordat we met de behandeling konden starten, wij hebben het enorme geluk gehad dat ik na de 1e ICSI poging zwanger ben geraakt en als alles goed gaat word ons kindje begin december geboren (ik ben dan 3 jaar van de pil). Ik wil je veel sterkte wensen met de verdere behandeling en blijf positief, ik weet dat dit makkelijk klinkt maar het helpt wel. Ook hebben wij ervoor gekozen om wel iedereen op de hoogte te stellen van onze behandeling etc. We hebben erg veel steun gehad en vaak uit onverwachte hoek en dit heeft ons er goed doorheengesleept. Nou veel liefs van Grietje (uit het decemberforum)

Wat een tegenvaller meid! Het nieuws wordt voor je gevoel steeds negatiever of niet?
Nou ga ik je toch weer proberen op te vrolijken hoor al snap ik dat je even in shock bent!!! Mijn buurvrouw is na 3 pogingen IVF zwanger van een tweeling en is eind november uitgerekend.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Hou je koppie omhoog meis!
lfs Inge

Terug
Bovenaan