gea,sandra,petra,inge

hoi allemaal
heb een goed gesprek gehad met mijn man zei zat te kletsen over me hij heeft dus wel een goed antwoord gegeven aan zijn ex want ze heeft ons met rust gelaten al 2 weken.was van plan om van em af te gaan als hij niet duidelijk tegen haar zou zijn is hij denk ik eindelijk dan geweest.toen ik zei ik stop met je zei hij huilend je hebt geen flauw benul van hoeveel ik om je geef,nou had geen keus om em niet te geloven,maar hoop wel dat ze ons eindelijk met rust laat zal wel weer voor even zijn zie het wel weer groetjes en moet 7 oktober naar gynecoloog

Zo meis, het moest er duidelijk effe uit. Je hebt het aan 1 stuk door geschreven zo te zien. Goed van jouw man dat hij haar duidelijkheid heeft gegeven. Geef hem nu ook het vertrouwen dan he anders zit je jezelf in de weg!
Sterkte ermee!
x Inge

heel goed van je hoor, hij heeft toch een relatie met jou? maar ik weet wel hoe lastig ex-en kunnen zijn hoor, patrick heeft er ook zo een die hem gewoon niet met rust KAN laten. STeeds gaat het een tijdje goed, en dan beginnen alle verwijten naar hem toe weer. Zeker als je samen een kind hebt, tja hij zit gewoon ook voor zijn leven aan haar vast, maar ik weet hoe een ontzettende hekel hij inmiddels ook aan haar heeft (zijn ex dus), door alle bedreigingen, beledigingen, het liegen en bedriegen. als het echt zou moeten zou hij voor mij en kim van 10 mnd kiezen, van het weekend weer hebben we voor de keuze gestaan om zijn kindje nooit meer te zien door allerlei moeilijkheden.
Ik wil het niet voor je man/vriend opnemen maar sommige vrouwen laten hun ex gewoon nooit met rust en ja als je dan een kind hebt samen wordt het lastig.
Maar heel veel sterkte, dit was maar in het kort mijn verhaal.
geniet van je zwangerschap hoor!!!

liefs sandra

Terug
Bovenaan