gea

hoi gea
heb weer een nieuwe baan en krijg een werkgeversverklaring kan dus eindelijk mijn huis regelen hiep hoi.
ga maar 3 dagen werken verdien dan het zelfde als 5 dagen wel lekker.
we moeten maandag naar het ziekenhuis vu,voor zaadanneliese ben benieuwd ben ook al 3 dagen over tijd maar zal wel weer niks wezen.mijn schoonzuster is 7 weken zwanger dat voelde wel even rot maar wel fijn voor haar nou een klein kindje geft niks word het ook niet zo"n zware bevalling als het maar op gewicht is anders moet je even wat meer gaan rusten dat helpt ook vaak,doe wel een beetje rustig aan he sterkte en groetjes

hoi brigit,wat leuk dat je weer een baan hebt.nou de rest nog.je komt al een stuk positiever over .als ik het zo lees gaat het goed met je.ik doe het inderdaad rustig aan voor zover mogelijk dan .want deze week heeft mijn jongste zoon zijn arm gebroken.dus is die een hele week thuis.dus s,middags slapen lukt niet zo maar ga wel rustig bij hem op de bank zitten.voor de rest hebben we de kinderkamer afgelopen weekend klaar gemaakt en moet ik nou dus alle kleertjes wasswn en klaar leggen.voor de rest gaat het prima.hoor je wel weer nog vijf weken dat word onze dochter geboren als het goed is leuk he na drie jongens.doeiii gea.

Terug
Bovenaan