gea

hoi gea
hoe is ie met mij goed,alleen zit me iets dwars wil graag advies van iemand we gaan eerdaags praten met zijn ex erbij,want we moeten nog dingen afspreken ivm het huis nu wil hij ook praten over de dingen die mij en haar dwars zitten die ikdus bespreek met haar als ze bvb veel belt en zo nu moet ik zeggen is ze erg rustig behalve vorige week toen heeft ze midden in de nacht gebeld op zijn werk hij had nachtdienst daar heb ik dus weer wat van gezegd ook tegen hem omdat hij het weer eens niet vertelt heeft.
hij zei dat hij het niet vertelt heeft omdat ik dan begin te zeuren.
nu wilhij dus met ons allebei praten omdat hij er doodziek van word en vind dat zij en ik het maar eens uitmoeten praten met hem erbij.
maar ik heb het er gewoon iedere keer met haar erover als ze belachelijk doet dus heb ik het er al over gehad heb dus niet zo"n zin in zo'n gesprek ook omdat hij altijd opspeeld en kwaad word als ik wat zeg heb dus gezegd dat ik daar geen zin in heb wil wel over het huis praten en zo maar niet over wat er tussen haar en mij is ik vind haar gewoon een stiekemerd en heb geen zinom naar haar pijpen te dansen of om voor lul gezet te worden door hem omdat hij kwaad word omdat ik wat zeg waar zei bij is.
nou zei hij dan regel ik het zelf wel met er vragen wat haar dwars zit en zo
moet ie zelf maar weten ben alleen niet van plan om daar tussen te gaan zitten dan doen ze dat maar telefonisch.
heb ik gelijk of moet ik de strijd aangaan,weet het niet meer.
sorry dames moet even me ei kwijt

Hoi,

Weet precies wat je bedoelt. Mijn vriend zijn ex, belt ook regelmatig of sms'en. Moet zeggen dat het nu wel meevalt, maar het is niet leuk. Hun relatie is al 4 jaar voorbij. En voorbij is voorbij vind ik. Maar mijn vriend wil niet het contact verbreken met haar. Ik word dan ook kwaad en als ik er wat van zeg, dan neemt ie het steeds voor haar op. Ziet ie dan niet dat ie mij op de tweede plek zet zo, zo voelt het wel tenminste. Dus meid. geef het niet op, ga voor hem, jij hebt hem, niet zij. Zo denk ik ook maar, maar het doet pijn.

Kus,
anoniem

hoi lieve brigit,hij kan jou niet dwingen om met haar te praten.te meer omdat jij weet hoe zij zal reageren en je vriend ook .dus lijkt het mij zinloos dat jij met haar gaat praten.je hebt dit toch ook al eerder geprobeert en had het ook geen zin.ik vind dat je partner achter jou moet gaan staan hij is nou met jou en niet met haar.mijn man staat ook met alles achter mij en niet achter zijn ex.zijn redenering is het is niet voor niks mijn ex.zou er niet aan beginnen als ik jou was krijg je alleen maar weer stres van en als ik het de laatste tijd lees gaat het net wat beter met jezelf en als ik jou was wou ik dat ook zo houden.en trouwens alles gaat nog goed met mij hoor.a.s vrijdag nog drie weken.hoor weer van je oh ja de kleine is nou goed op gewicht ze was de laatste keer 400 gram gegroeit in twee weken goed he.groetjes en tot gauw gea.

Terug
Bovenaan