gea

hoi gea
heb hem gezegd dat ik niet ga praten en ben afgelopen week bij gynacoloog geweest.
nou zijn zaad is zo slecht dat het alleen geschikt is voor icsi,moet eerlijk zeggen dat ik dat weleng vind om te doen.
straks krijg ik geen gezond kind daardoor heb er niet zoveel ervaring in maar ja ga eerst wel informatie inwinnen ze gaan het eind januari pas inzetten eerst nog een paar gesprekken.doe ook een verwoede poging om te stoppen met roken gaat de ene dag beter dan de andere mijn baan gaat nog steeds goed ben al door 3 testen heen nu vrijdag selectiegesprek hoop dat met jou ook nog alles goed gaat en tot horens

hallo brigit,zo meid goed gedaan hoor.jammer dat zijn zaad zo slecht is .maar er is altijd dus nog een kans om zwanger te raken.ik word 11 dec ingeleid omdat de kleine toch niet meer groeit.dus nog 1 nachtje slapen en dan kan ik mijn kleine meid vasthouden.volgende week schrijf ik wel even hoe het verder met ons gaat.tot nou toe gaat alles prima .kijk allen uit naar zaterdag dus.gelukkig geen kerstkindje voor mij het is toch wel gemakkelijk als je goed contact hebt met je gyn .want zij heeft dit weekend dienst dus vandaar a,s zaterdag.want ze wil er graag bij zijn tof he.nou tot gauw groetjes gea.

Terug
Bovenaan