Gebeld door gynaecoloog

Hoi dames,

heb vandaag contact gehad met mijn gynaecoloog.
Ik heb gisteren de hele dag in het ziekenhuis gezeten met flinke weeen alleen zorgde die maar voor 1,5 cm ontsluiting. Dus na paar uur puffen haha zijn we naar huis gestuurd. Nu belde mijn eigen gynaecoloog vandaag op. Hij wilt toch dat ik deze week nog ga bevallen. Hij vind het niet verstandig om af te wachten ivm met de streptokokken. Het wordt dus toch een maart kindje. Mijn man heeft net alles geregeld met zijn werk dus hij heeft lekker lang weekend met ons.
Donderdag is voor ons de grote dag. Had mijn tas allang klaar staan dus nu is het uitrusten en genieten met mijn man, hond en kat van de nog rust. haha. Vind het toch nu best spannend worden allemaal maar idd geval zijn we voor het weekend ouders en dat is een heerlijke gedachte.

Liefs Peet

spannend!! lijkt me zon gek idee het van te voren te weten. geloof dat kvan gekkigheid me hele huis van boven naar beneden liep te rennen. ik heb het nooit geweten begon altijd spontaan maar moet nu w.s ook ingeleid worden dus krijg je dat ook.
wel fijn dat ze je zo serieus genomen hebben hoor. hoever ben je nu?

Ben morgen 38 weken. Ik weet ook effe niet wat ik met mezelf aanmoet nu. Is spannend en ook raar tegelijk om te weten wanneer je je kleine zal zien. De echte spanning zal woensdag wel gaan beginnen. Ga ook echt afleiding zoeken. Moet nog op kraambezoek bij een vriendin. Denk dat ik daar morgen eens naartoe bel.

ja zulke dingen ga je dan doen he.. ff gauw dit ff gauw dat ben kdit niet vergeten.. ohh man... wel lekker hoor je hebt het straks gewoon al gehad! heerlijk! geniet nog ff saampjes

Terug
Bovenaan