Gebeld (ook voor Monique!!)

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van mijn eerdere berichtje over het annuleren van die voor mij zo belangrijke afspraak in het ziekenhuis ben ik gisteren maar eens gaan bellen.
Ik kreeg een andere assistente dan woensdag die direct haar excuses aanbood voor deze situatie.
De afspraak is afgezegd omdat de gynaecoloog naar een begrafenis moest. Dit was woensdag al bekend dus vond ze het maar raar dat er toen niets van gezegd was.

Verder wat die uitslagen betreft het volgende. Het is bekend dat chromosomenonderzoek lang duurt, daar dit naar "Amsterdam" gezonden moet worden, etc.
Dit geldt dus ook voor stollingsonderzoek, tenminste, dat deel wat ook naar "Amsterdam" gezonden wordt. Eerst had ik een assistent-gynaecoloog en die had gezegd dat als ik begin januari ging prikken de uitslagen ongeveer tegelijk met de uitslagen van de chromosomen zouden binnekomen, waar wij dus in oktober voor geprikt hebben.
Dit is dus niet waar volgens die assistente.
Haar ervaring is dat dit toch ook meestal een maand of 2 duurt. Ik mag toch aannemen dat zij dat wel zal weten, ik ben per slot niet de eerste daar voor zo'n onderzoek.

En inderdaad is het normaal dat zij daar alle uitslagen in een keer willen bespreken.
Ik denk dan "bel me dan als alles binnen is en laat me dan niet een afspraak maken met als risico dat het niet door kan gaan", maar ja, zelf denken wordt volgens mij niet gewaardeerd!
Dus hoop ik maar dat 4 maart alles binnen is, ik hang in ieder geval tijdig aan de bel.

En Marjon, ik heb het heeeel netjes gehouden hoor, haha!

Gr. Aar

Goed dat je gebeld hebt. En dat je je netjes hebt gehouden! Nou inderdaad maar hopen dat op 4 maart alles binnen is.

Oh, ik ben er trouwens achter dat het maandag valentijnsdag is, hoor! (zie reactie op jouw reactie op mijn berichtje). Duurde even, maar kwartje viel bij het lezen van het berichtje van Esmeralda.

Groetjes maar weer,
Marjon

En ik maar denken dat ik erin trapte door bij jouw bericht te reageren!

Gezellie, dat we min of meer tegelijk online zijn.
Maar goed dat je niet op MSN bent, want ik zit voor de verandering weer 's te werken en anders komt daar weer niets van, haha!

Aar

Hoi Aadje,

Je hebt je stem dus laten horen!
Gelijk heb je!! Het is al erg genoeg dat je zo lang op alles moet wachten.
Voor die mensen is het natuurlijk gewoon hun werk maar dan moeten ze wel met elkaar communiceren vind ik.
Afspraak is afspraak.

Ik hoop dat je het geduld op kunt brengen!

Dikke kus ing

He Aadje, je hebt in ieder geval laten merken dat met jou niet zo te sollen valt. Ik hoop dat die andere miep nog wel ff te horen krijgt dat je zo niet met mensen om kan gaan.

Nu maar hopen dat het snel 4 maart is en je dan goed (in ieder geval duidelijk) nieuws krijgt!

Liefs Po

Terug
Bovenaan