gebeten wat nu

hoi

ik heb een vraag en hoop dat iemand raad of een antwoord heeft

mijn zoon 8 bijna 9 was met de klas weggeweest nu is er op de terugweg wat onenigheid geweest met een klasgenoot kort samengevat mijn zoon keek in de bus door een gaatje degene naast hem wil ook kijken en duwt hierbij mijn zoon weg mijn zoon duwt terug en dat jongetje bijt hem vol in de hand tot open toe mijn zoon heeft gevraagd los te laten dat deed hij niet toen heeft hij in aan de achterkant van zijn nek vastgepakt dit deed hij maar beet gelijk weer in zijn arm gelukkig niet door door zijn jas. de leraar kwam erbij en gaf als antwoord blijf maar bij elkaar uit de buurt meer niet nu.  nu is het zo dat mijn zoon von willebrand heeft (bloedingsziekte) en de leraar mij gelijk had moeten bellen ivm bloedingsgevaar dit is niet gebeurt en mijn zoontje heeft het mij pas durven vertellen toen we de poort uitliepen bij school ik ben gelijk naar de huisarts gegaan en die zeiden dat ik het in de gaten moest houden en goed blijven koelen. ik ben de volgende dag terug gemoeten naar de huisarts omdat zijn duim en wijsvinger dik bleven nu heeft hij in twee spieren een scheur zitten  ik ben ook naar de directeur gegaan en van hem moet ik eerst een gesprek met zijn leraren aangaan die heb ik morgen om half 4. maar de leraar heeft mij al te kennen gegeven dat er geen straf komt voor het jongetje omdat hij niet gezien heeft wat er gebeurt is.

ik weet eigenlijk niet goed wat ik nog verder kan doen mijn zoontje durft niet meer naar school en buiten school word hij door de oudere broer van dat jongetje bedreigd