gebeurd het wel is dat het de 1e keer raak is

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

zijn er vrouwen die net zijn gestopt
met de pil
en ook gelijk de volghende maand
zwnager waren
dat vraag ik me eigen namelijk af
heb heel lang de pil geslikt en ben sinds vorige maaand gestopt
mijn ongi was toen al heeel weinig tot nix
nod is 27 maart

Hey Tammy,

Die vrouwen zijn er wel ja die gelijk zwanger raken!Hoe vaak hoor je dat ze de pil zijn vergeten en meteen aantellen!Toevallig de zus van mijn vriend,was gelijk raak,(heb ik al meerdere malen aangegeven op dit forum),zij was wel bewust gestopt met de pil dan he!
Ik zit zelf in de 1ste ronde en heb donderdag mijn nod,maar ik verwacht er niet veel van ben zolang aan de pil geweest(16jaar)!Ben natuurlijk wel erg zenuwachtig,maar ja we zullen zien

Groetjes Wendy

hoi...
ik weet uit eigen ervaring dat het wel kan, want ik ben in oktober 2003 gestopt met de pil en ben toen meteen zwanger geworden na onze verloving in parijs... ik zat toen die tijd nog op school en wilde er mee stoppen zodra ik zwanger was... haha meteen dus, kon m'n ogen niet geloven, was eerst wel even spannend, want had veel bloed verlies en een stolsel naast het vruchtje de 1e 8 week zo groot   als het vruchtje, maar allemaal goed gekomen en heb nu een zoontje van 19 maanden.
ben nu in jan. gewtopt weer met de pil om voor een 2e te gaan, we hebben de 1e maand even veilig gedaan om te kijken wat voor cyclus ik heb en nu vanaf 14 feb. zijn we bezig, dat was mijn 1e dag van m'n menstruatie. ik moet zeggen dat ik nu heel erg last van m'n borsten heb en heel moe en misselijk, maar moet nog wachten tot de 22e met testen, want heb een cyclus van 36 dagen....
ben benieuwd. liefs marloes

ik had al een opleiding gevolgd, maar wist nog niet of ik door wilde zeg maar, dus had wel al een diploma... hihi

Hey tamgirl1980,

Ik ben  niet gelijk de 1e maand zwanger geraakt, maar de 2e maand.
In december gestop met de pil, na 15 jaar pil gebruik en dus in de 2e ronde zwanger.
Vond het zelf ook wel erg snel, maar wel heel leuk.

Groetjes

Jolanda

Hoi Tamgirl 1980,

Ik ben vorige jaar na het stoppen van de pil meteen de eerste maand zwanger geworden. Helaas een miskraam gehad.
Toen we weer verder mochten, ben ik weer de eerste maand zwanger geworden.
Ook helaas een miskraam.
Dit is de eerste maand weer dat we het kunnen proberen, heb vandaag waarschijnlijk mijn eisprong, dus wie weet...................

Liefs, Go

Terug
Bovenaan