Gebitje compleet??

Hebben alle kids (op de 4 kiezen na) alle tanden al?
Minoux mist nog steeds een hoektand (linksonder)
Ik zag wel een wit puntje zitten, maar volgens mij is dat toch niks. Het zit er nu al ruim een maand en ik voel verder niks doorkomen.
Dus we "wachten" nog op de ene tand.
Meer kids bij wie nog niet alle tanden door zijn?

Groetjes, Bianca

Renske moet alleen de laatste 4 kiezen nog. Haar hoektanden zijn in december in no time alle 4 doorgekomen.

Laura heeft nu drie hoektanden die er door zijn, ook heeft ze al drie kiezen. De vierde hoektand moet er nog door maar je kan hem al wel zien zitten, ze is nu 21 maanden.

ook nathalia hoeft alleen die 4 kiezen nog maar.
ze heeft de rest van haar gebitje al heel lang compleet. zeker wel al een half jaar.
ze kwamen allemaal zo wat te gelijk door hahaha.

liefs, do

Leah is (ook hierin) niet de snelste. Ze heeft nog geen hoektanden, maar er is er eentje aan het doorkomen (bah, veel vieze luiers), dus de rest zal ook wel volgen. Ze heeft 4 kiezen, en ik begrijp dat er nog 4 kiezen volgen en dat ze dan een compleet gebitje heeft dat bij deze leeftijd hoort?
Nog meer kindjes zonder hoektanden?

Dacht dat die van mij langzaam was met tanden krijgen... Valt dat wel weer mee.

Hij moet ook nog 1 hoektand, die staat wel al helemaal moet er alleen nog heeeel ff door. Zal wel binnen een paar dagen gebeuren. Dan kunnen we ons langzaam gaan opmaken voor de laatste 4 kiezen.

Was er al mee aant lachen,want tegen de tijd dat die er door zijn zullen de eerste alweer gaan uitvallen....

Hier zijn alle tanden er, er komen alleen nog 2 kiezen aan en die voelt hij behoorlijk, loopt al weer dagen met vuurrode wangen rond, altijd fijn als alles door is!

Gr MJ

Terug
Bovenaan