Geblokkeerde rib

Hallo meiden,

Ik zit hier echt stevig te balen. Vorige week vrijdag heb ik een behandeling gehad bij de fysio vanwege toenemende pijn in mijn rug. Ik loop al tijden bij de fysio, maar eigenlijk niet voor deze klacht. Ze constateerde dat er een rib geblokkeerd zat en heeft deze geprobeerd weer los en op zijn plek te krijgen. Au, au, au, en het mocht niet eens baten.

Gisteren een 2e behandeling gehad en die ... rib zat nog meer geblokkeerd. Ze heeft er wel wat beweging in gekregen, maar niet zoveel als ze zou willen. Ze heeft daarna mijn rug ingetaped. Wat is dat een vreemd gevoel. Jammer genoeg heb ik nu weer veel pijn. Zitten gaat bijvoorbeeld moeilijk, net als veel bewegingen. En die timing is echt belabberd, want ik zit in een enorm drukke tijd voor mijn studie (ik studeer in deeltijd aan de PABO). Kortom, flink balen dus! Gelukkig gaat met de kleine wel alles goed. Die laat zich ondanks alles goed voelen. Daar geniet ik dan maar van; ik weet waar ik het voor doe.

Hopelijk gaat met jullie alles goed!

Gr ingrid

Jeetje, jij hebt het wel te pakken deze zwangerschap zeg!
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat het inhoud/hoe zo'n ding geblokkerd zit. Maar het verhelpen klinkt pijnlijk!
Gelukkig heeft je kleintje er geen last van!
Succes ermee, Liefs MJ

@MJ, inderdaad, ik heb veel 'pech' deze zwangerschap. Is nog niets vergeleken bij mijn vorige zwangerschap trouwens! Maar goed, ik heb het er heeeeeeeel graag voor over! Tja, wat het inhoudt, kan daar alleen maar over zeggen dat het heel veel pijn doet op die plek. Hoe precies zoiets zit en kan, weet ik ook niet. Inderdaad maar goed dat de kleine er geen last van heeft. Die schopt er rustig op los!

Gr Ingrid

hey,
t klinkt al heel pijnlijk, ieuw.
maar doet het bewegen van je kleintje dan niet extra pijn?
Hopelijk knap je snel op.

liefs smooty

(misschien kan de kleine em los maken)

@smooty: nee, ik heb geen last als de kleine beweegt. Gelukkig maar.... hoop ook niet dat dat nog gaat veranderen als de baby straks groter is.
Maar misschien kan 'ie die rib inderdaad wel even losschoppen!

Gr ingrid

Terug
Bovenaan