gebogen lepeltje .. succes?

A

Anoniem

Guest
Hihi, na heel wat geklooi gister bij het avondeten zei ik tegen kian: "Je bekijkt het maar, mamma gaat nu zelf eten". Ik schuif z'n bordje een beetje naar achter en ga zelf eten.
Wat doet meneertje: Hij schuift het bordje naar zich toe, pakt de lepel en begint te eten!!
Maar goed. Ondanks dat ie erg z'n best deed en ook best wel iets binnenkreeg ging het merendeel toch in z'n neus of richting z'n oren.
Hebben jullie al ervaring met zo'n lepel waarvan het bolle gedeelte een kwartslag gedraait zit? Is het een succes of de flopper van de eeuw?
Liefs Nelleke

Hihi slimme knul!

Maar ik vind de lepeltjes flop en bij mij komen ze er dan ook niet in.
Op mn werk gebruiken we ze bij spastische cliënten en dat gaat prima, mar ik blijf erbij dat je het verkeerd aanleert met deze lepels en vorken.
Maar ieder zo zn ding en misschien werkt het bij een ander wel

Nou bij mij komen ze ook niet meer in de bestekla. Ik heb ze bij Jorick aangeschaft omdat het goed was voor zijn motoriek. Nou wat een geklieder, de lepeltjes zijn of te groot of te diep. De vorkjes zijn stomp dus kon hij nog niet zelf prikken in zijn vlees. Dus nee, ik vond het geen succes. Heb gewoon van het kinderbestek het vorkje gepakt en deze was niet te scherp voor die kleine handjes en dat ging vrij goed. Milan krijgt de gebogen vorkjes en lepeltjes echt niet in zijn handjes.....

Jolanda

Die Kian......... wil het dus gewoon zelluf doen..... Je moet er maar even achter komen. Tja, die bestekjes ken ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je het inderdaad verkeerd aanleert en tegen de tijd dat je denkt dat het tijd voor echt bestek wordt, begin je weer van voren af aan.

Hier dus gewoon kinderbestek, Sophie een hapje zelf en als ze daar dan mee bezig is, schuif ik wel een paar happen naar binnen.

Succes ermee!!

Susan

Terug
Bovenaan