Geboorte bedankjes en trakatie's broertje of zusje

Hoi Allemaal,

Ik vroeg mij af of jullie ook aan geboorte bedankjes doen.
En voor de mensen die al een kindje vroeg ik me af of jullie aan traktatie's doen op school waar je kindje zit.

Ik zelf wil wel geboorte bedankjes en heb al leuk gezien en ik wil ook traktatie's voor Bradley en Jeffrey.
Sidney zit nog niet op school namelijk...

Groetjes Wen

Ik ga geen geboortebedankjes doen.
Want ik moet al traktaties maken voor Mathijs (psz) en Marit (basisschool), en daar ben ik denk ik al druk genoeg mee.
Ik zit nog steeds te bedenken wat voor traktatie ik doe.

Hoi Mari,

Ik kwam toevallig op internet leuke bakjes tegen...gewoon plastic en dan is het bedrukt met hoera een broertje of zusje dat ligt eraan wat het dan word he en dan kan je hem laten vullen met spekjes of een ander snoepje maar goed je kan zelf ook een zak met spekjes halen en dan vullen dan is het weer wat goedkoper.

Als jij een idee heb hoor ik het graag want ik moet ook voor psz en basisschool.

Ik was gister bij mn broer, en die moest traktaties maken voor hun zoontje op de psz.
Zij hebben die tweeling gekregen.
En zij deden die Nijntje koekjes besmeren met boter en daar muisjes op, en dan in cillefaan inpakken. Dan kunnen ze het mee naar huis nemen.

Hey MJ,

We spieken hier allebei mee haha, maar wat een leuk idee die ga ik onthouden!!!
Bij floortje had een kindje cup cakjes met glazuur en daarop wit met roze muisjes!

gr louise

ik heb kleine sleutelhanger/telefoonhangertjes besteld van nijntje pluis op www.geboorteraamsticker.nl
Leuke weggeefcadeautjes die hopelijk niet te snel weggegooid worden.
Een leuke site trouwens, daar hebben we ook een raamsticker besteld.
groetjes m

Terug
Bovenaan