Geboorte bedankjes?

Hoi allemaal,

Vroeg me af wie er   aan geboorte bedankjes doen en zo ja, maken jullie die dan zelf of hebben jullie al iets gezien in de winkel?

Had met mijn dochtertje blikjes besteld met van die snoephartjes erin, en om het blikje zat een wikkel met foto en geb.datum van haar.
Maar wil nu wat anders.
Heeft iemand  misschien nog leuke ideeen of tips voor me?

Veel liefs Wanda (21 wk)

Ja wij doen ook aan bedankjes. Ik  ga ze niet zelf maken hoor, maar gewoon bestellen in de winkel. Bij mijn dochter hadden we een glazen speen. Iedereen vond het erg leuk en was enthousiast. Heb nog geen idee wat ik dit keer wil. We zien het wel.

Ben je er al uit wat jji wilt??

Liefs xxx

Ik ga tractaties maken voor de kinderen op school.
Ik ga van witte servetten luiers vouwen. Op de voorkant komt dan ipv een speld een roze of blauw lintje geniet. In de luier stop ik een doosje rozijntjes. De doosjes worden verpakt in een blauw of roze papiertje met op de voorkant een foto van de baby geplakt.

Petra

Hey Petra,

Dat is eigenlijk ook wel een leuk idee voor mijn dochter.
Die gaat vanaf vrijdag naar de peuterspeelzaal en daar zullen ze vast ook wel aandacht besteden aan broertjes en zusjes die op komst zijn.
En dan neem ik aan dat ze het ook wel leuk vinden om een traktatie te krijgen na de bevalling.

Groetjes Wanda
Ps: alle ideeen  zijn nog erg welkom!

hallo,

ik maak mijn geboortebedankjes zelf
ik ben met de babykamer bezig met het thema badeendjes.
nu heb ik als geboortebedankjes badeendzeepjes en daar komt een kaartje met een lint aan

groetjes

Gezien van kennissen; je kan tegenwoordig M&M's bestellen in de kleur die je wil met tekst erop, dus bijv de naam van je kindje! Erg grappig, had ik nog niet eerder gezien. Ook hadden zij voor de kindjes belleblazen besteld waar je zelf een sticker met naam op kon plakken en ook in de dop kon doen (de drukker waar je je kaartjes besteld kan dit maken), erg leuk!!!
Hier ook een site, Party-kids.nl waar je leuke ideetjes kan vinden.
Grtz, Esther.

Ik weet nog niet of we bedankjes gaan geven. Vind het wel leuk, maar aan de andere kant vind ik het ook jammern van het geld. Zeker als je weet dat het 9 van de 10 keer in een la verdwijnt en er nooit meer iemand naar omkijkt.

Dus als we het gaan doen, dan is het of eetbaar, of het steunt een goed doel. Bij ons huwelijk hebben we de bedankjes in de wereldwinkel gekocht. Als mensen het dan niks vinden en in een donker hoekje verstoppen, dan heeft in elk geval nog een arme sloeber in een arm land iets aan onze actie gehad.

Terug
Bovenaan