Geboorte bedankjes

Hallo allemaal!

Ik ben nu inmiddels 20+3 zwanger en heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en ben zo ongelooflijk blij! Ons zoontje is gezond en doet het super goed ..

Vanaf nu kan ik genieten van mn zwangerschap en kan ik beginnen met de slaapkamer.

Ik wil zelf geboorte bedankjes maken, maar wanneer moet ik daarmee beginnen? Dit wordt mijn eerste kindje dus heb totaal geen ervaring ..

Wanneer zijn jullie begonnen met de bedankjes en de slaapkamer?

Groetjes !
 
he meis, de slaapkamer ben ik snel mee begonnen aangezien alles niew erin staat en de verf lucht goed eruit gaat en ook de lucht van de nieuwig heid van je kamer eruit kan halen,
das het beste voor de keline,

kwa bedankjes heb ik zelf niks aan gedaan, aangezien we toen met 20 weken zijn getrouwd.

s6 ermee.
 
Hey hey,

Ow oke .. mn manneke en ik beginnen over 2 weken met het verven en laminaat aanleggen .. eind april komt de babykamer, dan gaan we die in elkaar zetten .. dan zijn we zo halverwege mei klaar met de grote spulletjes .. ben namelijk 31 juli uitgerekend ..

Aha .. bedankt voor je reactie !!
 
netjes, wij zijn al bezig met de nieuwe kamer voor de oudste wordt bijna 3 , dus maar haar oude kamer gaan we wat later doen, wil eerst zekerheid hebben ben pas 6 weken dus.
 
Aah leuk ..
dat heb ik ook gedaan .. ik heb eerst gewacht tot 13 weken, heb toen pas een kamertje en de rest gekocht .. nu hebben we de 20 weken gehad en nu pas kan ik echt gaan genieten .. wat is het leuk om moeder te worden :)
is dit je tweede?
 
he meis, ja is echt heel leuk, maar ze worden heel snel groot, mis cht het baby zijn zeg maar lekker klein en knus, ze wordt in juni 3 jaar dus, en ja dit wordt onze 2de na anderhalf jaarproberen pff hoop echt dat het goed gaat zal echt gek worden anders.

makkelijkste bij een 2de is dat je niet veel meer hoef tekopen aangezien ik alles nog in huis hebt ook kleertje senzo, moet alleen nog een wandelwagen halen met ligbak zeg maar want de oude is kapot gegaan ( 2de hands gekregen) maja de zwangerschap maak ik ook heel anders mee aangezien je weet wat er gaat komen zeg maar en heb het al druk met de kleine dus maak het heel anders mee .

heb jij veel last van kwaaltjes gehad?
 
Dat ze snel groot worden geloof ik best .. Pff ik moet alles nog meemaken :).
Ik zal voor je duimen en laat je niet gek maken! Lekker positief blijven, het komt vast goed!

Het is idd fijn als je al spullen thuis hebt ..
Tweede zwangerschap lijkt me ook wel iets, ja hoe zal k het zeggen, '' beter '' .. Je weet wat je te wachten staat, maar de spanning als bij de eerste zal er niet zijn denk ik dan ...

Ik kon de eerste paar weken echt helemaal niks eten, behalve gekookte aardappelen met wat zout .. en ik zat echt te janken om alles .. verder kon ik snachts niet slapen, was heel vaak duizelig want had een laag bloeddruk en ik was heel erg chagie .. maar verder niet misselijk geweest GOD ZIJ DANK !
 
nou de 2de is niet altijd lekker hoor, ben nu heel de da door misselijk, he 2 miskramen gehad dus ben nu zo onzeker dat iknog niet vn kan genieten.

dus ja toen ik van de eerste zwanger was, was ik van de eerste minuut dat ik zwanger was al aan het genieten.
 
Terug
Bovenaan