geboorte bedankjes

Ik vroeg me af of jullie een geboorte bedankje maken of kopen voor de kraamvisite?
En wát doen jullie dan?

Ik vind het wel een leuk idee maar zit te twijfelen of ik het zal doen....dacht aan kleine eendjes of een foto van de kleine als aandenken..

Wát doen jullie?

X (nog 26 dagen...:):):):):):):):):):)
 
Daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan...
Denk ook niet dat we dat gaan doen.
Als je wel badeendjes ofzo wilt doen,. nu bij de kruidvat een groot net van 50 eendjes voor weinig geld (weet zo even niet hoeveel)
 
Als k in NL zou wonen zou ik wel een kleinigheidje maken.Ik vind bv blauw of roze met witte snoepjes in een tule doekje altijd zo leuk.Maar hier komt eigenlijk weinig visite.En als ze komen dan later, na de kraamtijd....Wij maken een kaartje met foto van de baby als bedankje voor alle felicitatie's en kadotjes...
 
Ik heb een keer bij de Action mini-wekpotjes gekocht en daarin roze en witte hartjes (pepermuntjes) gedaan en een kaartje er aan. De laatste keer had ik roze tule kocht en daarin (in een boterhamzakje, zo kun je ze vooraf maken) roze en witte snoepjes, chocobonen en muisjes gedaan. Ook hier een kaartje aan gemaakt.
Deze keer heb ik voor gemak gekozen en kleine roze jelly beans zakjes gekocht, ook voor psz en school. Kaartje er aan en klaar.
 
Ik doe geen bedankjes. Zelf ook nooit bij iemand gekregen als ik op kraamvisite was geweest. Ik vind het persoonlijk ook niet nodig. Ik vind de meeste trouwbedankjes bv ook niet leuk om te krijgen.
 
Een bedankje heb ik nog nooit meegemaakt, wat ik wel heel leuk vind, misschien totaal iets anders en wat ik ook ga doen tijdens verlof is muffins maken en decoreren,. Kan heel goed een aantal weken in de diepvriezer, en dan na de bevalling aan de naaste familie geven ipv beschuit met muisjes
 
Een bedankje doe ik ook niet. Als aanvulling op de muffins van aaltje: ik kreeg laatst ergens een half slagroomsoesje met daarop muisjes. Erg lekker! Staat leuk op zo'n etagiere (??)
 
Ik ben ook al bezig geweest met de geboortebedankjes, zo leuk om te doen! Heb transparante hartjesdoosjes met daarin pepermunthartjes (wit en ........;) en papflesjes met ook die hartjessnoepjes erin. Heb stickers besteld met daarop een plaatje van een baby en dan de naam en bedankt! Typ maar in op google, er zijn talloze sites met geboortebedankjes. Ook wij geven geen beschuit/cake met muisjes maar petit fours in 'de kleur'. Heb het allebei via familie, dus betaal er bijna niks voor ook, had het anders niet gedaan hoor, maar vond het nu wel leuk omdat het familie is.Succes!
 
Terug
Bovenaan