Geboorte kaartje 2e kindje

Hoi,

Ik ben ondertussen meer dan 38 weken zwanger van nr 2 en ga opeens heel erg twijfelen over het geboorte kaartje.

Gaan we voor dezelfde stijl als bij onze dochter 3 jaar geleden of krijgt ons zoontje nu een heel eigen kaartje.

Wat hebben jullie gedaan qua kaartje bij nr 2, 3 of wellicht 4 ?

Toch wel een hele andere stijl, sowieso omdat we een zoon en een dochter hebben. En toen de 2de kwam heb ik een kaartje gemaakt waarbij je een silhouet van een meisje ziet die hand in hand loopt met een klein jongetje.

Ook wel een ander kaartje.. bij de 1e hadden we een heel lief kaartje met een olifant met een ballonhart. Bij de 2e hebben we voor een kaartje met 4 uilen gekozen. Aan de binnenkant zat er 1. Voor ons was het belangrijk dat er iets van zn broertje in zat, maar niet teveel want we wilden wel dat het om het nieuwe kindje ging. Dus het gedichtje ook niet alleen vanuit de oudste geschreven maar ook vanuit ons.

Wij hebben uiteindelijk wel dezelfde tekenaar weer gekozen. Komt voornamelijk dat we die tekenstijl het leukste vonden. Beide dieren, maar verder een totaal ander kaartje geworden.
Vrienden van ons hebben hadden bij hun tweede bijna identiek kaartje maar dan een vierde kindje erbij getekend. Ook leuk, allemaal smaak gevoelig natuurlijk. Ik zou vooral kijken wat je een leuk kaartje vind, ipv of het allemaal wel net matchst met eerste kaartje. Niemand (misschien alleen jullie en opa en oma) houden de twee kaartjes naast elkaar

Terug
Bovenaan