Geboorte kaartje klaar, kamertje schiet al op, lekker!!

Hoi meiden,

Haha ik las eerder al dat heel veel meiden allang klaar zijn, maar hier begint het nu ook op te schieten...
Morgen komt m'n zoontje weer thuis van t logeren bij mijn ouders aan de andere kant van t land ( was eerste keer, ook meteen 4 nachtjes, pfff vond het erg heftig...) dan kan hij zijn nieuwe kamertje in.

De babykamer schiet ook al op, al heb ik ineens bedacht dat ik toch echt wel een roze muur wil ipv alles wit, dus vanaaf nog op pad voor roze latex...

Als dat klaar is, is de basis helemaal klaar en hoeft alleen de aankleding nog, en wassen, kastje inruimen etc...

De geboortekaartjes heb ik ook klaar, de envelopjes komen eerdaags. Lekker gevoel!! Nog 2 weken werken en dan verlof

Hihi zo komt het steeds dichterbij...

lekker idee he dat alles klaar begint te raken.
Hier ook is de kamer eigenlijk zo goed als klaar.
De geboortekaartjes hebben we ook al besteld en de enveloppen zijn hier al en we hebben de meeste adressen er al op zitten.
Het begint nu echt dichtbij te komen :)

hier ook eigenlijk alles wel klaar.
kamertje, geboortekaartjes, alles gewassen.
we gaan nog wel wat schilderen, maar dat is de zoldertrap en trappengat naar beneden.

over twee weken officieel ook verlof

Heerlijk he als dingen klaar zijn.. Dan wordt het zo echt..

Vond het wassen wel vreemd, net of ik poppekleren aan het ophangen was..

hier moet nog steeds alles van zolder gehaald worden. wel zijn alle kleertjes gewassen. wiegje is ook binnen een paar tel inelkaar gezet denk ik dan maar:p
geboortekaartjes zijn al wel besteld, enveloppen moeten nog wel geadresseerd worden.
en mn ziekenhuistas staat klaar voor het geval dat.... bij de vorige opname had ik bijna niks aan kleren of ondergoed.... manlief vergat telkens de tas mee te nemen:(

Ik vind die tas wel een gedoe.. Heb de basis dingen erin zitten..maar kleren en toilettas wordt toch straks als ik weeen heb ofzo.. Heb niet veel kleren en toiletspullen al helemaal niet dubbel. Ik denk dat er vast 5 a 10 minuten zijn om de rest erin te proppen

Schaam schaam, ik hoor al veel meer om me heen dat ze alles al klaar hebben,ben nu 33 wk en begin nu alles een beetje te organiseren kamertje ligt vol met beeb spullen wat allemaal nog gerangschikt moeten worden,kleertjes moet ik nog wassen, geboorte kaartjes zijn uitgezocht alleen hebben nog geen naam,daar komen we maar niet uit, boeken van geboortekaartjes moet ik nog terugbrengen en dan zullen we de enveloppen ook wel krijgen denk ik!!
zh tas moet ik nog klaar maken en onze oude camera{batterij nog opladen voor het geval onze nieuwe vol,leeg of er ploseling mee ophoudt.
enz enz

Maar doe rustig aan, en dan komt vast alles wel goed!!

Terug
Bovenaan