Geboorte kaartje...

Vanmiddag na het boodschappen doen, even langs de drukker geweest en 3 mappen opgehaald, Nu wegzwijmelen in de leuke kaartjes...
Want oei oei dat gaat moeilijk worden.... Gelukkig hebben we nog fftjes de tijd....

Moeilijk he.
Wij willen binnenkort ook gaan uitzoeken.
Eerst maar eens kijken of er grote prijsverschillen zijn en hoe de service is.
En er is zoveel keus en alles is leuk!!!

Succes!!!!

Ik ga zelf een kaartje ontwerpen. Ik heb voor mijn zusje ook een kaartje ontworpen toen mijn neefje geboren werd, dat was heel mooi!
De drukker was onder de indruk ;)

Het nadeel is dat het wel veel werk is en dat je het pas echt af kan maken na de geboorte ivm geboorte gegevens en in ons geval ook de naam omdat we nog niet willen weten wat het wordt.
Ik denk dat ik het helmaal klaar maak en dat een vriendin dan de gegevens er in kan zetten en naar de drukker kan sturen.
De drukker is en een kennis, ze gaan dan gelijk drukken zodat het de volgende dag klaar is.

Wij gaan m denk ik ook weer zelf ontwerpen. Erg moeilijk maar wel super leuk als het klaar is! Ik snuffel al wel lekker rond op internet, beetje inspiratie opdoen, voor zowel een kaartje als de namen!

Het is wel lastig ja, er is zoveel keuze! En sommige sites vind ik wel erg duur ook trouwens.
Ben nog aan het twijfelen of ik zelf een ontwerp ga maken, of ergens een kaartje kies. Maar ja, we hebben nog even de tijd gelukkig!

Wij gaan een bellypaint laten maken en dit gebruiken als geboortekaartje.
Wij weten al wat het wordt dus laten de naam dan ook op mijn buik schilderen.
Zodra het geboren is deze foto met eigen tekst naar drukker en klaar is kees.

wij zijn al druk bezig met eigen ontwerp. en mijn zusje heeft al aangeboden om ze dan te maken als de kleine er is. voor mijn zusje heb ik het ook gedaan. de kaartjes in een ochtend info bij gewerkt, geprint en in elkaar gezet. die was daar door erg persoonlijk.

we maken gewoon 2 exemklaren helemaal klaar voor als het een jong of meisje is en dan is de juiste bestand open en de laste gegevens er in zetten en printen.

ik ben zelf al zo ver in de ontwerp dat we bepaalde hebben dat het een twee laags kaartje word, je weet wel met zo een doorzicht laag en een gekleurde laag
de gekleurde laag zal allen een tekkening of zo op komen met de bezoek gegevens en op de doorzichtig laag komt dat allen laste moment info... dus dan hoeft allen niet nog gedrukt te worden!!!
maar welke tekeing/teksje en zo dat word nog een werk!!!! te veel leuke ieden

jullie allemaal ook heel veel succes... en we moeten niet vergeten om ook aan de adressen lijsten te werken.... aaaaaaaaaaaaaa

Terug
Bovenaan