Geboorte kaartjes besteld

hallo,
we hebben de geboorte kaartjes besteld,het staat nu allemaal vast,en hebben uiterraard de proefafdruk al thuis gekregen!!
wat is het toch mooi geworden we zijn er echt trots op!
WE zijn er allemaal klaar voor, kamertje is af...namen staan al vast,geboorte kaartjes zijn besteld alle spullen onderhand al in huis! nu maar afwachten tot de kleine de buitenwereld wilt onthullen... als het voor mij te lang gaat duren dan zeg ik toch lekker gewoon de huur op..
zijn jullie ook allemaal zo goed als klaar?!

liefs,
Manuela

Wij zijn alles behalve klaar voor de komst van die kleine. De kommende weken moeten wij de oude kantoorkamer nog leegmaken en het behang afhalen. Eind deze maand wordt die behangen. De bed is besteld en komt uiterlijk eind juni. Kinderwagen, maxi-cosy, en nog een paar dingen zijn besteld en komt eind mei/begin juni. Kast en kommode halen wij bij Ikea als de kamer behangen is. Shutters voor de kinderkamer gaan wij dit weekend bekijken en hopelijk bestellen. Naam - wij hebben nog geen idee.... Geboortekaart - ik ben eigentlijk van plan om zelf een motief te schilderen maar weet nog niet wanneer dat moet gebeuren. Mailinglist voor geboortekaart - nog niet aan begonnen. Kleding voor de kleine - toch aardig wat gekocht tijdens vakantie;-). Kraamspullen - Kraampakket-doos van CZ is vandaag gekomen - moet ik nog openmaken ;-)

Gr

Mor 74

Zo! jij bent vlot!
We hebben hier een tijdje voor op "schema"gelegen maar lopen nu een beetje te dralen. Gaan over twee weken de rest van de meubeltjes halen, gordijntjes ophangen, vloerbedekking vervangen en dan is het een kwestie van afstylen........
Het geboorte kaartje hebben we al uitgezocht, en ook de namen weten we dus wat dat betreft kunnen die ook besteld worden................heb het alleen nog niet gedaan!

Heb wel het idee dat het allemaal goed komt, hebben nog tijd zat en weten al wat we willen, dus dat scheelt een hoop stress!

Jullie lekker gaan genieten van de kamer!!

Liefs Rimke

Hoi!

Wat zijn jullie vroeg zeg! Of zijn jullie al wat langer zwanger misschien? Ik ben morgen precies 28 weken! Ik ga in mijn zwangerschapsverlof aan de gang. Heb ik bij mijn 1e ook gedaan en beviel me goed.   En zo heb je toch nog wat te doen, en zit je tenminste niet alleen maar te "wachten".   Ik vind het nu al lang duren...nog 3 maanden... en met een beetje pech nog langer! Succes allemaal en genietse!

Dat is mooi op tijd geregeld!
Moeten nog best wel wat dingetjes doen, waaronder de geboortekaartjes en niet alle spullen hebben we al. Moet nog een autostoeltje komen en bad en box. Naam hebben we ook nog niet, wel al een verzameling van namen. Heb het kraampakket wel al. Ach, begin juni begint de zwangerschapsyoga pas en het duurt nog best wel lang, moet nog 2 maanden werken! Er moeten ook nog raambekleding komen, verder is kamertje wel nagenoeg klaar.

Terug
Bovenaan