Geboorte kaartjes regelen

Wanneer regelen jullie geboorte kaatjes???

Het is wel weer leuk om in die boeken te gaan snuffelen.
Maar ik denk dat we wachten en eerst de babykamer gaan doen.
Anders zijn we met alles tegelijk bezig.

Ik ben al lang begonnen! Ik moet zeggen ik ontwerp alles zelf dus ben er vaak ook wel een maand of 4 mee bezig. En tja hormonen zorgen er toch voor dat ik vaak 10 verschillende ontwerpjes heb en pas met de naam samen een beslissing kan maken.

Ik vind het geweldig om te doen in ieder geval!

Groetjes
Raya mama van Neo 01-09-2006, Aeon 07-05-2008 en 20 wk + 2 dgn zwanger van een knul!

Ik heb al een proefdruk thuis liggen, en daar zijn we beide wel erg enthousiast over, dus ga er misschien nog 1 bestellen die iets anders is dan die ik nu heb en dan zijn we eigenlijk wel al klaar, dan is het alleen nog een kwestie van de bestelling plaatsen en klaar is kees  iniedergeval 1 ding waar ik me niet druk om hoef te maken haha..

Groetjes Claudia

Hoi,

Nou wij zijn er bijna uit. Wilde eigenlijk naar de drukkerij maar mijn vriend heeft hele leuke kaartjes gevonden op internet. Dus gaan we toch naar de beurs om de kaartjes in het echt ook even te bekijken en dan is het kiezen welke layout we willen en bestellen maar. Heb er nu al zin in.

Groetjes Nanda

PS. de site is van koningkaart.

Hahahahaha

ik heb wel moeten lachen met dit stukje... Ik had het er laatst over met mijn vriend
dat ik al wel zou willen beginnen met snuffelen naar geboorte kaartjes...
Ik heb zo'n 9 maanden agenda waarin precies staat wanneer je wat moet doen en de
kaartjes uitzoeken staat pas bij 7 maanden. Ik dacht dat het belachelijk zou zijn om nu al boeken te gaan halen! Maar nu lees dat jullie er ook alllemaal mee bezig zijn, kan ik ook gerust eens gaan snuffelen! Lijkt me echt heel speciaal om een mooi kaartje uit te zoeken!

Thanks...

Groetjes Yvonne

Hoi,

Wij hebben een heel leuk idee voor het kaartje, maar daarvoor moeten nog foto's gemaakt worden en als dat gebeurd is sturen wij dit naar de drukker (zit naast mijn werk) tekst hadden we ook al gevonden en de naam weten we ook dus we kunnen ermee aan de slag!!

ik denk dat ook al een idee heb voor het kaartje maar daar moeten ook nog eerst foto's voor gemaakt worden   Heb nog geen tijd gehad om een gedichtje ofzo uit te zoeken binnenkort maar is naar op zoek gaan denk ik

groetjes mira

Terug
Bovenaan