geboorte kaartjes

Wij zijn klaar met het uitzoeken van de geboorte kaartjes.

vanmiddag ga ik naar de drukker om aan te geven welk kaartje we willen en de tekst en kleur die we erop willen aan te geven.

Echt spannend

Wauw, wij zijn nog aan het bedenken wat we willen..... Maar komt na de verbouwing vast snel goed :-D

Hoe was het bij de drukker?

pffff, zo dat is optijd zeg...
De drukker is een kennis van ons, die sprak ik laatst, begin dec. was vroeg genoeg zei ze.
Wel al op internet zitten neuzen maar kan nog niets vinden wat ik leuk vind en niet te ingewikkeld is!

Inderdaad erg snel met de kaartjes.....ik heb net als liesje wel op het internet zitten snuffelen, maar ik kan eigenlijk helemaal niets vinden wat ik van toepassing vind voor de kleine.......zoveel keus en dan nog niet hetgeen wat ik zoek. Ik zal toch een afspraak met de drukker moeten maken ben ik bang, maar dat had ik eigenlijk voorlopig nog lang niet op de agenda staan, haha.

Wij hebben 3 kaartjes (via bloom09.nl en hipdesign.nl) waar we uit gaan kiezen. Maar we zijn nog niet helemaal 100% uit de volgorde van voornamen, laat staan de tekst die op het kaartje moet. Ervaring bij de vorige was, dat het zo geregeld kan zijn.

Nou het is gebeurt.

Het ging allemaal heel vlot. De mevrouw was blij dat ik het zo goed had voorbereid.

De reden dat ik hier wat snel mee ben is dat mijn vriend zelf een prematuurtje is en zijn broer ook een maand te vroeg geboren is. De vk zegt dat dit soort dingen meestal via de moeder vererven maar ik wil het voor de zekerheid toch gewoon alvast geregeld hebben.
mn vriend is namelijk een flinke stresskip dus als het zover is moet hij ze eigenlijk gewoon kunnen ophalen en vooral niet teveel nog regelen.

Terug
Bovenaan