Geboorte kaartjes

Hoi allemaal

WEer even iets ander dan pijnklachten, maar even iets anders.
Wanneer beginnen jullie met de geboortekaartjes. Ben wel aan het kijken op internet en al wat gaan ontwerpen, maar alles is al snel druk en niet in mijn smaak.

Willen graag een foto laten maken voor de geboortjekaartjes, dus dat idee hebben we al. Maar dan nu het geboortje kaartje. Zijn er mensen met leuke site's ervaringen, waar je zelf dingen kunt ontwerpen. Heb al veel site's gevonden, maar nog niet DE site gevonden

x yvonne

google maar eens op "houten geboortekaartjes", heel schattig, super eenvoudig, en oh zo leuk....
Ik weet even niet 1,2,3 hoe ze heten, maar het bedrijf zit in De Lutte.

Hoi mama to be... leuke kaartjes. Maar wij willen er een foto op laten drukken en dat is niet helemaal mogelijk als ik het zo zie. Maar wel onwijs leuk

x yvonne

hoi, ik wacht meestal nog even tot een week of 30 en ze hebben hier in de buurt ook een drukkerij en als ik dan belt als het kindje is geboren is het er de volgende dag. en ik heb met alle 3 annegeddes kaartjes gehad dus denk dat kweer in die richting gaat. heb ook zoiets van ben nog steeds niet uit over de naam dus als khet nu zou doen kan mijn proefdruk nog niet gemaakt worden.

als je eens wat anders wilt:
www.vistaprint.nl

heel betaalbaar
het is even uitzoeken wat ze allemaal hebben
enkele kaart of dubbele kaart kan allemaal
en per kaartje ook lettertype en kleuren veranderen
tekstregels erbij of juist weg
standaard papier of textiel achtig
zijdeglans of niet
achterkant in verschillende opties
met foto!
je moet alleen ff goed kijken wat je waar allemaal kunt veranderen, maar bijna alles kan

tip, kijk niet alleen bij hun bij geboortekaartjes.

onze vorige kaartje vonden we bij kinderkaartjes, heel veel leuke reacties op gehad omdat het zo anders was dan standaard

ik kijk regelmatig maar eigenlijk is mijn keuze al gemaakt, deze past kwa stijl ook bij ons 1e geboorte kaartje

tien kaarten voor 8 euro ongeveer, incl witte envelop
je kan ook bijpassende enveloppen krijgen of bijpassende spandoek, sticker op raam enzovoorts
groetjes sabine

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
ik had zo'n leuk kaartje uitgezocht, gelijks in het begin al
paste helemaal bij ons en bij het 1e kaartje en nu
nu is die niet meer te koop
grrrrrrrrrrrrr

ik ga die hele site afzoeken, dit kan niet, baal hier zoontzettend van

Terug
Bovenaan