Geboorte "kaartjes"

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Voor degenen die nog op zoek zijn naar een bijzonder geboorte "kaartje" ; kijk eens op onderstaande link. (Hopelijk werkt 'ie.)

http://www.buskaartje.nl/

Groetjes,

Nelly
22w4d

Hoi

Het zijn idd bijzondere kaartjes. maar helaas niet weg gelegt voor mensen met een niet al te ruim buget zoals wij.
Maar idd het zijn leuke en mooie kaartjes

sorry verkeerde banner. pc deed vreemd maar deze moet het zijn

Hoi hoi,

Dat is zeker waar: de "kaartjes" zijn best duur, maar wel heel apart. Ik kwam het trouwens toevallig tegen.  Het is dus niet mijn site. Wij vinden het ook te duur en zullen er dan ook geen gebruik van gaan maken. Maar het is wel leuk om te zien, toch?

Groetjes.

nu jullie t toch erover hebben

maar even van te voren: iederen heeft een ander budget maar wil t toch effe vragen

wat wordt er gemiddelt per kaartje uitgegeven ??

ik heb er namelijk zelf geen flauw benul van

1e kindje vandaar....

groetjes renata

Hoi Renata,

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt volgens mij. De prijzen uit de boeken die ik van de drukker mee kreeg varieerden van 0,70 cent tot zo'n 1,70 per kaartje. Voor de drukkosten aan de binnenzijde betalen wij 33 euro, voor een gekleurde letter 10 euro extra en bedrukking aan de buitenzijde (bijv.naam op de voorkant)  nog eens 10 euro extra. Misschien moet je gewoon eens informeren bij een drukker, weet namelijk niet of dit standaard prijzen zijn.

Liefs Annemarie

Hoi renata,

ik heb de kaartjes besteld via www.geboortekaartjes.nl

daar heb ik 50 kaartjes voor € 116,-- dat is incl druk kosten incl bezorgkosten.

Ik vond dat nog redelijk te doen.

groetjes jantine

Terug
Bovenaan