Geboorte TENS

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nu 31 weken zwanger van nr 2 en toevallig las ik wat over de TENS. Ik zou graag thuis willen bevallen dus kan verder geen gebruik maken van andere pijn medicatie, maar een tens klinkt wel erg fijn. Zeker omdat ik bij de 1e voornamelijk rugweeen had. </p><p>Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met de TENS? </p>

hoi!
ik heb er één gebruikt tijdens de 1e bevalling, had erge rugweeen, maar het hielp mij geen moer!! 
wat ik je wel wil meegeven is dat ik 1.5 jaar later beviel van ons 2e kindje en dat er geen rug of beenwee te bekennen was, terwijl ik daar ook echt bang voor was. Dit was veel beter te doen.
Bij mij had de vk de Rens bij 

Ik heb de tens gebruikt en voor mij haalde het vooral de scherpe randjes van de weeën eraf. Toen de weeën erg kort op elkaar kwamen hielp het niet meer bij mij. 

Ik vond de Tens erg fijn bij de eerste weeën! Maar toen ik storm- weeën kreeg wou ik alleen maar onder de douche en kon hij af! Vooral in het beginstadium is het fijn! Zou het bij een volgende bevalling zeker weer gebruiken! Daarnaast werd het grootste gedeelte door mijn verzekering vergoed! Ik heb uiteindelijk maar 15 euro zelf betaald! :)

Ik heb hem de hele bevalling gebruikt, werkte echt super! Ik had buikweeen en de TENS hielp me om mijn aandacht af te leiden van de pijn. Bij het persen heb ik hem er afgehaald, toen had het geen meerwaarde meer. Heb er veel baat bij gehad.

Oh ik vond hem ook echt heerlijk. Het geeft iets om op te focussen naast de weeën, ik vond het echt super fijn. Hij heeft er nog een tijd na de geboorte op gezeten omdat ik hem helemaal was vergeten. Maar deze bevalling was een weeën storm van een uur en daarna nog 'even' persen ;) vond hem door die tens ook echt beter te doen denk ik

Terug
Bovenaan