Geboorte TENS

Hey meiden,

Ik ben nu 32 weken zwanger en als het goed is komt er binnenkort dus weer een bevalling. Aangezien ik al een keer bevallen ben weet ik dus hoeveel pijn het doet. Ik las nu in de info van de vk dat je ook een geboorte TENS kan gebruiken. Op de site staat veel positieve informatie natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd naar de realistische ervaringen.

Wie heeft m gebruikt en hoe vond je dat? Of wie kent iemand die m heeft gebruikt en wil eens aan haar vragen hoe diegene dat ervaren heeft?

Bedankt!

Hey,

Nee ik heb er geen ervaring mee, en ken ook niemand die er wel ervaring mee heeft.
Kan ook beamen dat bevallen niet geheel pijnloos is maar vond het goed te doen moet ik zeggen.
Komt omdat het misschien zo snel ging bij de eerste(4 uur) dus dat beloofd wat voor deze aankomende man.
Maar ieder heeft daar natuurlijk zijn eigen beleving in en moet iets zoeken/vinden wat je door de bevalling heen helpt!
Ik hoop voor jou dat dat de TENS is.
Ga/wil je thuis bevallen omdat je bewust op zoek bent naar TENS ervaringen?
Anders zou je andere vormen van pijn bestrijding kunnen overwegen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe je daar in staat.
Wens je heel veel sucses in je zoektocht.

gr louise

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar mijn ervaring bij mijn zoontje is wel dat toen ik helemaal openstond voor de pijn, ik ook veel pijnstillende hormonen kreeg, want was helemaal stoned... maar vond de pijn goed te doen.
Zelf heb ik ook veel aan het boek van Beatrijs Smulders gehad, veilig bevallen.

Maar als je er erg tegen op ziet, zou ik idd rond informeren.
Wat zegt je vk ervan?
Zij/hij werkt toch ook met mensen die daar evt ervaring mee hebben...

Liefs Marina

hoi
heb toevallig gisteren voor het eerst de geboortetens gebruikt (weeen waren begonnen maar zijn helaas weer spontaan gestopt na uren ploeteren) moest wel even wennen aan de tinteling op mijn rug, had wel het gevoel dat ze de wee intenser maakte, niet pijnlijker maar wel langer. in principe beviel het wel maar ja heb het nog niet tot het einde meegemaakt om te weten of het de hele bevalling werkt. maar ja aangezien mijn verleden van lange bevaling dacht ik baat het niet dan schaadt het niet. in principe tot nu toe positief.
liefs lorena

Terug
Bovenaan