Geboorte TENS

Hey meiden,

Ik ben nu 32 weken zwanger en als het goed is komt er binnenkort dus weer een bevalling. Aangezien ik al een keer bevallen ben weet ik dus hoeveel pijn het doet. Ik las nu in de info van de vk dat je ook een geboorte TENS kan gebruiken. Op de site staat veel positieve informatie natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd naar de realistische ervaringen.

Wie heeft m gebruikt en hoe vond je dat? Of wie kent iemand die m heeft gebruikt en wil eens aan haar vragen hoe diegene dat ervaren heeft?

Bedankt!

een tijdje terug had iemand een topic hierover geopend. ik zou er nog op terug komen.
ik ben uiteindelijk dit keer binnen 4 uur bevallen mbv de geboortetens. ik raad je aan om het in huis te halen. de vorige 3 bevallingen heb ik uren over gedaan. het is raar uit te leggen wat je voelt hoor. je wee wordt intens, je voelt de pijn minder, je voelt het wel maar anders. ik zou het zeker in huis halen. hoop voor je dat het bij jou net zo helpt als het mij heeft geholpen.
je kunt het tussen de weeen aanpassen in intensiteit. lees de gebruiksaanwizjing goed. ik had er nog niet mee geoefend en mijn man draaide het op de hoogste stand en dat deed wel even pijn. dus oefen in ieder geval 1 keer vantevoren.
liefs lorena

Terug
Bovenaan