Geboorte TENS

Hey meiden,

Ik ben nu 32 weken zwanger en als het goed is komt er binnenkort dus weer een bevalling. Aangezien ik al een keer bevallen ben weet ik dus hoeveel pijn het doet. Ik las nu in de info van de vk dat je ook een geboorte TENS kan gebruiken. Op de site staat veel positieve informatie natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd naar de realistische ervaringen.

Wie heeft m gebruikt en hoe vond je dat? Of wie kent iemand die m heeft gebruikt en wil eens aan haar vragen hoe diegene dat ervaren heeft?

Bedankt!

ik ben van juni 2010 forum( had verkeerd gedrukt...) en ik las dus toevallig ff je berichtje... maar niet iedere bevalling is even pijnlijk hoor.

je hebt misschien met je eerste niet zo;n prettige ervaring gehad... maar mijn bevalling was echt super... tuurlijk doet t wel pijn, maar vond het prima te doen en alleen de laatste 3 minuten deden echt echt pijn...

dus wie weet valt het deze x wel mee.

denk dat t ook wel prettig is voor de andere a.s mama;'s om te lezen dat een bevalling prima te doen is....

Ik hoop dat je gelijk krijgt.... en ja... de verhalen zijn enorm verschillend... gelukkig! mijn eerste bevalling was vrij vlot (12 uur), maar de rugweeën vond ik bijna niet te doen. Andere vrouwen komen er gemakkelijker aan... helaas heb ik deze ervaring (nog) niet.

een tijdje terug had iemand een topic hierover geopend. ik zou er nog op terug komen.
ik ben uiteindelijk dit keer binnen 4 uur bevallen mbv de geboortetens. ik raad je aan om het in huis te halen. de vorige 3 bevallingen heb ik uren over gedaan. het is raar uit te leggen wat je voelt hoor. je wee wordt intens, je voelt de pijn minder, je voelt het wel maar anders. ik zou het zeker in huis halen. hoop voor je dat het bij jou net zo helpt als het mij heeft geholpen.
liefs lorena

Terug
Bovenaan