Geboorte traktatie Kdv

tamjo

New member
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand een leuk idee heeft voor een traktatie op het Kdv. Ik wil mijn zoontje van 1,5 graag laten trakteren als zijn zusje is geboren.

Maar dit moet natuurlijk wel vooraf al geregeld kunnen worden. Niet dat ik op de dag cakejes moet staan gaan bakken ofzo. Haha.

Dus iemand een leuk idee?
 
Ik heb mijn dochter cupcake's laten trakteren met blauw en witte muisjes erop..
Vond het ook lastig...
Anders moet je eens bij xenos kijken krijg je tegenwoordig hele leuke taarten van snoep,misschien krijg je daar inspiratie van..

Ik maak ze ook als ik kraambezoek krijg is eens wat anders dan beschuit met muisjes.
Ze vinden het allemaal een leuk idee!!

Heel veel succes..
 
Ik vind het een leuk idee alleen de kindjes zijn nog vrij klein. En ik zie mezelf niet echt Cupcakes bakken als ik net bevallen ben.
 
Zijn soesjes niet een idee? Die zijn zacht, de meeste kinderen vinden ze lekker en je kan ze thuis eventueel even dippen in roze glazuur...

Je kan ook een plaatje van bijvoorbeeld Bumba of een ander plaatje wat de kleintjes leuk vinden uitprinten, met op z'n buik Geboren: de naam en/of foto van je meisje. Dat plaatje plak je op een doosje rozijntjes

Of van die Nijntje koekjes, en dan haar broek inkleuren met roze glazuur... inpakken in celofaan, strikje eraan, eventueel met een leuk klein kaartje en kaar ben je!
 
hoi!
cupcakes of soesjes kan je vantevoren met chocolade bestrijken en de muisjes erop doen en dan in de vriezer! dan hoef je ze er alleen maar uit te halen. moet je wel weten wat het geslacht is natuurlijk ;)! anders lange vingers in de chocolade dippen en muisjes eraan. is niet zoveel werk wat iemand van je fam. eventueel kan doen in de kraamweek?!
 
Ik had van die scholiertje koekjes gedaan. Chocola wat smelten en dan muisjes erop. Je ziet hier voor meisjes ook van die mini roze koeken met vlaggetje met foto baby, naam ed

Heb t toen zelf nog staan maken. De tweede week na de geboorte. Moest hier op het kdv de dag waarop hij wilde trakteren wel goed afspreken, ivm andere traktaties. Dus misschien heb je meer tijd dan je denkt?
 
Terug
Bovenaan