Geboorte trauma / niet kunnen slapen.

<p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p>Hallo ouders,</p><p>Mijn bevalling is ingeleid en daarbij heeft mijn dochter ook nog de navelstreng om haar nek gehad en haar schouder heeft vast gezeten. Het was traumatisch te noemen. Mijn dochter is nu 12 weken en slaapt gaat al vanaf de geboorte slecht. Ze wil graag slapen maar kan niet slapen omdat ze steeds een trigger krijgt. Valt weg en zwaait /slaat dan een keer met haar armen. Zakt weg en herhaald zich opnieuw. Dit is soms heel erg andere keren minder. Ik heb van alles geprobeerd om haar te laten slapen. Inbakeren compleet over haar toeren ook een draagzak geen succes en zo kan nog 100 dingen noemen die we geprobeerd hebben om haar te laten slapen.Ze slaapt nergens. Bed, box, auto, wandelwagen niet.  Enkel op schoot even. Hazen slaapjes. Alleen in de nacht slaapt ze enige tijd in haar bedje. Met heel veel aanmoediging.  Ze blijft continue alert terwijl ze echt moe is. Ik ben al bij de kinderarts geweest, nee er zou niks aan de hand zijn. Ook onder behandeling van een osteopaat. Constateerde een blokkade in de nek . Het leek iets beter te gaan maar er is terug val en ze weet ook niet wat er is. Nu heb ik zelf het idee dat ze een geboorte trauma heeft. Na aanleiding  van zoeken op internet.  Wie herkent dit en heeft wellicht een tip?</p>

Hi!
Ik herken je verhaal volledig en mijn zoon is 11 weken en we zitten in dezelfde situatie. 

Ik heb 1 tip: laat je niet wegsturen bij de kinderarts! Vraag of ze haar op willen nemen ter observatie zodat ze zelf kunnen zien wat er gebeurt. 
Is er al gekeken of ze misschien (verborgen) reflux heeft of koemelkallergie? 

Heel veel sterkte!

Hoi,

Dankje wel voor je reactie! Ja, ik heb idd ook al maagzuur remmers maar dat helpt ook niet. Ik geef borstvoeding en heb wel eens opgezocht of koemelk klachten overeenkomen maar daar heeft het geen schijn van.