Geboorte

Lieve allemaal,

Dank jullie voor de lieve berichtjes.
Ik wil jullie even kort laten weten dat woensdagavond 22 februari om 22.58 onze dochter Madelief is geboren. Doodsoorzaak (nog) onbekend.

Nogmaals wil ik jullie alvast veel geluk wensen.

Jeetje meid, wat moet dit zwaar geweest zijn voor je. Heel veel sterkte aankomende tijd en ik hoop voor je dat je het in de loop van de tijd een plekje kunt geven.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. En vooral dit een plekje te geven. Als dat al lukt.
Ik hoop voor jullie dat ze een oorzaak kunnen vinden. Dat krijgen jullie misschien iets rust waarom het ineen keer gebeurd is.
Liefs

Heel veel sterkte! Ik hoop dat er een oorzaak gevonden kan worden. En dat jullie daar misschien kracht uit kunnen putten. Nogmaal veel sterkte en kracht de komende periode met het verwerken van dit verlies!

Woorden schieten tekort om je sterkte te wensen met het verlies van jullie meisje.
Wat blijft zwangerschap dan toch iets wonderlijks, onbegrijpelijk dat het soms op deze manier eindigt!
Ik was enorm geschrokken van je berichtje vandeweek en ben voor elk schopje van de kleine vent weer enorm dankbaar dat het goed mag gaan.
Ook al ken ik je alleen van dit forum, in gedachten ben ik bij jullie en wens jullie veel sterkte de komende periode.
Liefs Mariska

He meid,

Heel veel sterkte met het verlies van Madelief.
Zoek steun bij elkaar dan kom je deze moeilijke periode door.
Uit ervaring weet ik dat je dat het meest nodig hebt!

Hele dikke knuffel pupke

Terug
Bovenaan